یزدفردا "جلسه شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با حضور حجه الاسلام احمد عجمین مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، حجه الاسلام محمداعرافی امام جمعه موقت میبد ، رجایی فرماندار میبد ، فاضلی مسئول دفتر امام جمعه میبد ، مفیدی معاون فرهنگی هنری ، روسای ستادی و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد روز شنبه 19/02/88 در محل سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، در ابتدای نشست حجه الاسلام احمد عجمین با تسلیت ایام فاطمیه ، به مشخص و مهم بودن هدف در این دنیا اشاره کرد و افزود : اساس زندگی همه مومنان هدف و نیت آنان تشکیل می دهد.
وی علت و هدف پذیرش مسئولیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد را در راستای فرمایش امام راحل(ره) در مورد استان که فرموده بودند "امیدوارم استان یزد نمونه ای باشد برای سایر استان ها" عنوان کرد و تصریح کرد : تلاش می کنیم بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری در طرح مهندسی فرهنگ این فرمایش را عملیاتی و محقق سازیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد انتخاب استان یزد بعنوان پایگاه نمونه مهندسی فرهنگی کشور در اول اسفندماه 87 توسط هیات دولت را از افتخارات این اداره کل دانست و اظهار داشت : استان یزد می تواند پرچمدار این حرکت بزرگ فرهنگی و ملی باشد که شخص مقام معظم رهبری بدنبال تحقق آن در سطح کشور هستند.
وی در ادامه با ابراز رضایت از معاونین اداره کل ، از تلاش ها و زحمات بی شائبه سیدمحمد میراحمدی معاون مالی و اداری سابق تقدیر و تشکر نمود.
حجه الاسلام عجمین در این نشست سیدحسین اسعدی معاون جدید مالی و اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد را فردی توانا و آماده دانست که در زمان مدیریت فرهنگی شهرستان میبد آنجا را متحول ساخت.
وی با اظهار امیدواری به نایل شدن یزد در سال 1400 به شهر و استان منتظران اظهار داشت : باید تلاش برای رسیدن به نظام جامع مهدوی را از درون مساجد پیگیری نماییم.
در ادامه جلسه میر احمدی ، قائم مقام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، گزارش کوتاهی از فعالیت های اداری مالی ارائه داد و خواستار همدلی و همفکری برای رسیدن به اهداف فرهنگی استان شد.
در پایان اسعدی ، معاون جدید مالی و اداری اداره کل ، به بیان برنامه های فرهنگی ، مالی و اداری پرداخت و اظهار امیدواری کرد با یاری خداوند متعال و تلاش ، همدلی و وفاق همکاران حرکت خوبی آغاز شود.

یزدفردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا