یزدفردا "در خرداد ماه سالجاري مشكل آبرساني به شهر نير مرتفع مي شود.
به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان يزد با اتمام پروژه ايستگاه هاي پمپاژ خط انتقال آب به شهر نير مشكل آبرساني به اين شهر مرتفع مي شود.
مدير امور آبفاي نير با اعلام اين خبر خاطر نشان كرد: ساخت اين پروژه از تيرماه سال 87آغاز شده و در حال حاضر با پيشرفت فيزيكي 80درصد در حال اجراء مي باشد.
حسن ركوعي افزود:پروژه ساخت ايستگاه هاي پمپاژ خط انتقال آب به شهر نير با اعتباري بالغ بر سه ميليارد ريال از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبري به استان يزد و اعتبارات خشكسالي و در حال اجراء مي باشد و پروژه مذكور در خرداد سالجاري به بهره برداري مي رسد.
وي در تشريح عملكرد امور آبفاي نير اظهار داشت: در سال 87 -133 هزار و 394 متر مكعب آب از دو حلقه چاه و يك رشته قنات تأمين و با شبكه اي به طول 35 كيلومتر توزيع شده است.
ركوعي با اشاره به كمبود آب در اين شهر اظهار داشت: در راستاي رفع كمبود آب شرب شهروندان، اين امور در سال گذشته 55 هزار متر مكعب آب خريداري و توسط تانكر به مخازن اين شهر منتقل كرده است.
مدير امورآبفاي نير گفت: نصب 40فقره انشعاب، اصلاح و توسعه 840 متر شبكه آبرساني ، ساخت 10 حوضچه شير فلكه در سطح شهرو ساخت يك حوضچه رسوبگير قنات از ديگر فعاليتهاي سال 87 اين امور مي باشد.

یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا