سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهریز: بیمارستان شهر در حالت بغرنجی قرار گرفته و ظرفیت آن پر شده است.

به گزارش یزدفردا: دکتر پورمازار در همایش توجیهی دستورالعمل‌های محرم ویژه هیئت‌های مذهبی گفت: کرونا باید توسط هیئت‌ها به صورت جدی مورد توجه قرار گرفته و فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک کاملا رعایت شود.

وی افزود: متاسفانه میزان رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در استان به زیر ۴۰ درصد رسیده و از مردم و هیئت‌ها می‌خواهیم با توجه به شیوع گسترده دلتا کرونا به رعایت دستورالعمل‌ها پایبند باشند.

فرماندار مهریز هم در این همایش اظهار داشت: مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام‌ حسین (ع) موضوعی است که بخشی از فرهنگ زندگی مردم را تشکیل می‌دهد.

زارع زاده بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد مقابله با کرونا تأکید کرد و ادامه داد: تمامی برنامه‌های ماه محرم باید طبق مقررات این ستاد و با همکاری عزاداران در فضای باز برگزار شود.

وی از نظارت بر روند عزاداری در مناطق شهری و روستایی خبر داد و تصریح کرد: امیدواریم با رعایت دستورالعمل‌هایی نظیر فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، کاهش ساعت عزاداری، خودداری از راه اندازی دسته‌های عزاداری در خیابان و همچنین طبخ و توزیع نذری با رعایت مسائل بهداشتی شاهد برپایی سوگواری پرشور و شعور با حفظ جان شهروندان باشیم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا