یزدفرد ا " مهدی کروبی در جمع مردم میبد یزد تاکید کرد: ما معترض و منتقدیم و احساس می کنیم که کشور را بهتر می توانیم اداره کنیم. یکی از مهمترین نصایح امام حضور در انتخابات و انتظار ما نیز چیزی جز این نیست.

کاندیدای انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری در آخرین مرحله از سفر خود به استان یزد طی سخنانی در مسجد مرشدی میبد یزد با بیان اینکه همگان به مشکلات آگاه هستید، تاکید کرد: چه در مسئولیتی باشم و چه نباشم، همیشه برای رفع مشکلات مردم پیگیر بوده ام و تلاش کرده ام.

وی با اشاره به نقش روحانیون بزرگ در تاریخ معاصر گفت: یکی از روحانیون عالی مقام آیت ا... حائری بود که موسس حوزه علمیه قم بودند و امام خمینی (ره) با آن شخصیت بی نظیرشان یکی از شاگردان و دست پروردگان آیت ا... حائری بود که متولد سرزمین میبد بودند.

 دبیر کل اعتمادملی در ادامه به انتخابات ریاست جمهوری آینده اشاره کرد: در اوضاعی که اکنون هستیم و در شرایطی که همسایگانمان در وضعیت نامطلوبی به سر می برند و هر روز شاهد بروز ابعاد ناامنی در این کشورها هستیم، به حمدا... کشور ما در امنیت کاملی است.

کاندیدای انتخابات دهمین ریاست جمهوری افزود: این امنیت فعلی ما بدین معنا نیست که دشمن در مورد کشور ما غفلت کرده است، بلکه در کمین برای وارد کردن ضربه به کشور ما هستند و در اینجا پشتیبانی مردم است که نقش اصلی را ایفا خواهد کرد. هرچه میزان شرکت مردم در انتخابات بیشتر باشد، نظام نیز مستحکم تر و با قدرت تر می تواند در مقابل دشمنان ایستادگی کند.

وی افزود: انتخاباتی که در پیش داریم یک مبارزه و یک عدالت است و مردم باید در صحنه حضور یابند و به خلق حماسه ای دست بزنند. مهدی کروبی در ادامه اظهار داشت: آنهایی که فکر می کنند مدیریت دولت باید دگرگون شود و از تورم گرانی و عدم برنامه ریزی ناراضی هستند، باید حضوری گسترده در انتخابات آینده داشته باشند.

 کروبی تاکید کرد: مبادا درخصوص انتخابات مردم بی تفاوت باشند و نسبت به اینکه حضور یا عدم حضورشان فرقی نمی کند سهل انگاری کنند، زیرا اگر قرار است اتفاقی هم بیفتد، در شرایطی است که مردم حضوری کمرنگ در انتخابات داشته باشند و در مقابل هرچه میزان حضور مردم بیشتر شود، احتمال روی دادن اتفاقاتی در شمارش آرا کمتر خواهد شد.

کروبی تاکید کرد: ما معترض و منتقدیم و احساس می کنیم که کشور را بهتر می توانیم اداره کنیم. یکی از مهمترین نصایح امام حضور در انتخابات و انتظار ما نیز چیزی جز این نیست. در این لحظه یکی از افراد حاضر در جمع خطاب به کروبی گفت: شب انتخابات خواب نروید تا سلامت انتخابات تضمین شود.

 کروبی نیز در پاسخ گفت: من هم به همه توصیه می کنیم که شب انتخابات را بیدار باشند. دبیرکل حزب اعتماد ملی در ادامه سخنان خود افزود: در زمینه اقتصاد و حقوق بشر، سیاست خارجی، دانشگاه ها، برنامه ریزی و... برنامه هایی دارم و کابینه قدرتمند معرفی خواهم کرد که مورد تحسین قرار بگیرد و با مجلس نیز خواهم توانست تعامل سازنده ای برقرار کنم. من احساس می کنم می توانم با حفظ اصول ارزش ها و آزادی ها حقوق شهروندی را تضمین کنم.



یزدفرد ا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا