رئیس کمیته امداد شهرستان اردکان گفت: به‌منظور تأمین لوازم سرمایشی مددجویان کمیته امداد شهرستان اردکان 50 دستگاه کولرآبی در بین خانوار تحت حمایت این نهاد توزیع شد.

به گزارش یزدفردا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد: رئیس کمیته امداد شهرستان اردکان گفت: به‌منظور تأمین لوازم سرمایشی مددجویان کمیته امداد شهرستان اردکان 50 دستگاه کولرآبی در بین خانوار تحت حمایت این نهاد توزیع شد.

جواد شهبازی بابیان اینکه با توجه به گرمای بی‌سابقه هوا، فراهم کردن وسایل سرمایشی برای مددجویان در اولویت کار این نهاد قرار گرفت، تصریح کرد: به‌منظور تأمین لوازم سرمایشی مددجویان کمیته امداد شهرستان اردکان 50 دستگاه کولرآبی در بین خانوار تحت حمایت این نهاد توزیع شد.

وی با اشاره به نیازسنجی انجام‌شده از منزل مددجویان تحت حمایت در ابتدای سال جاری در خصوص تأمین لوازم ضروری زندگی، گفت: طبق نیاز مددجویان این 50 دستگاه کولر به ارزش 300 میلیون تومان از محل درآمدهای مردمی و هم‌افزایی کمیته امداد تهیه و در بین نیازمندان توزیع‌شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان اردکان با اشاره به اینکه شهرستان اردکان از گرم‌ترین مناطق استان یزد است، افزود: تأمین وسایل سرمایشی از اولویت‌های این نهاد برای خانواده‌های نیازمند است و اولویت توزیع با مناطق محروم و خانواده‌های پرجمعیت، سالمندان، بیماران خاص و صعب‌العلاج است.

شهبازی بابیان اینکه بالا بودن قیمت لوازم ضروری منزل به‌ویژه وسایل سرمایشی باعث شده بسیاری از خانواده‌های نیازمند توان تهیه آن را نداشته باشند، یادآور شد: مردم نیکوکار و نوع‌دوست اردکان که همیشه یاور کمیته امداد در خدمت‌رسانی به نیازمندان بوده‌اند می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت 6037997950028176 واریز کنند و برای اهدای لوازم منزل با شماره تلفن 32221811-035 تماس بگیرند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا