به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان یزد؛ علی فاتحی نیا مدیر کل دامپزشکی استان در این خصوص گفت: امروزه در عصر حاضر اگرچه نگوییم ارتباطات اولین عنصر و اساسی ترین اصل مورد نیاز بشر است، اما به جرأت می توان گفت یکی از بنیادی ترین دانش ها و مهمترین عوامل پیشرفت انسان امروزی و شالوده و زیربنای سایر علوم قرن حاضر است، بی شک دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و نقش روابط عمومی ها به عنوان طلایه داران توسعه آگاهی، غیر قابل انکار و قابل تقدیر است.
وی افزود: روابط عمومی، هنر و علم اجتماعی است که درون و برون دستگاه را به هم پیوند می دهد. صاحب نظران معتقدند اگر نقش روابط عمومی را در ایجاد یا تقویت فرهنگ توسعه، بومی کردن سرمشق های توسعه، کشف و معرفی ظرفیت های جامعه، بازآفرینی فرهنگی، حفظ تعلق و پیوستگی بدانیم در اینصورت باید بتواند از هر نوع گسستگی و ناپیوستگی جلوگیری کند و یا حداقل کاهش دهنده فاصله و شکاف میان جامعه و دستگاه های اجرایی باشد.
مدیر کل دامپزشکی استان یزد گفت: از آنجایی که روابط عمومی پل ارتباطی سازمان و مخاطبان آن است، در این جاده دو طرفه قادر است سیاست ها، برنامه ها و عملکردهای سازمان را به مخاطبان از یک سو و نیازها، خواستها ، دیدگاه ها و نظرات مخاطبان را به سازمان از سوی دیگر منتقل کند. هر چه این شبکه توزیع و تقاضا، برنامه ریزی شده تر و منسجم تر رفتار کند سازمان و مخاطبان آن ضمن رضایتمندی از وضعیت ارتباط ، در جایگاه خود ارتقاء می یابند.
فاتحی نیا در پایان خاطرنشان کرد؛ طی ارزیابی صورت گرفته از عملکرد روابط عمومی های کشور بر اساس شاخص های تخصصی شامل برنامه ریزی و هماهنگی، پژوهش و افکار سنجی، تولیدات خبری و شبکه های اجتماعی، تولیدات چند رسانه ای، نمایشگاه ها و مناسبت ها، ارتباطات مردمی ، ارتباطات رسانه ای، تبلیغات و انتشارات، مدیریت محتوای پورتال و ایده های نو در این حوزه خوشبختانه استان یزد جزء روابط عمومی های پیشگام در کشور انتخاب شد که کسب این مهم نشان از پویایی ، کارآمدی و، تعامل و ارتباطات اثر بخش مجموعه روابط عمومی استان دارد.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد با هم افزایی، هم اندیشی ،صداقت، شجاعت و امانت پرسنل دامپزشکی استان یزد بتوانیم در سال جاری جهت انجام رسالت خطیر خود فعالیت نماییم.
- نویسنده : یزدفردا
- منبع خبر : خبرگزاری فردا
شنبه 25,ژانویه,2025