مسوول واحد رسانه و فضای مجازی حوزه علمیه یزد گفت: برای جلب مشارکت حداکثری و آگاهانه مردم در سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا و تیره های عشایری ، جشنواره تولید محتوا در فضای مجازی با عنوان « ایران قوی » در استان آغاز به کار کرد.

به گزارش یزدفردا، حجت‌الاسلام محمد دهقان با بیان اینکه اهمیت حضور حداکثری آحاد مردم در انتخابات، معیارهای داوطلبان اصلح و پیامد شرکت نکردن در این موضوع جزو اهداف و موضوع جشنواره است افزود: علاقمندان می‌توانند برای مشارکت در این برنامه، تولیدات خود را در قالب  تدوین (موشن گرافی، گزارش خبری، کلیپ تصویری) و گرافیک (پوستر، عکس نوشته، اینفوگرافی) تا ۲۰ خردادماه آینده از طریق سایت heyazd.ir  ارسال کنند.

وی ادامه داد: به نفرهای اول، دوم و سوم جشنواره به ترتیب یک میلیون تومان، ۷۰۰ هزار تومان  و نیز ۵۰۰ هزار تومان جایزه اهدا می شود.

این فعال فرهنگی در حوزه فضای مجازی استان خاطرنشان کرد: ایجاد زمینه برای جلب مشارکت مردم در انتخابات از اهمیت بسزایی برخوردار است و باید با فعالیت‌های فرهنگی و هنری در این مورد بیشتر اقدام کرد.

دهقان یادآور شد: دبیرخانه جشنواره مستقر در مدرسه علمیه عبدالرحیم خان یزد، مدیریت حوزه علمیه استان جوابگوی عموم علاقه‌مندان برای حضور در جشنواره است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا