فرماندار تفت با همراهی دادستان عمومی و انقلاب، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، بخشدار مرکزی و سرپرست شبکه بهداشت و درمان با حضور در روستای هدف گردشگری توران پشت از اجرای طرح واکسیناسیون کرونا برای سالمندان بالای 80 سال بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار"فرماندار با همراهی "رضا ملکی"دادستان عمومی و انقلاب، "محمدجواد نعمتی"معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، "مصطفی صادقیان"بخشدار مرکزی و "سید محمود واعظ پور"سرپرست شبکه بهداشت و درمان با حضور در روستای هدف گردشگری توران پشت از اجرای طرح واکسیناسیون کرونا برای سالمندان بالای 80 سال بازدید کرد.

"سید محمود واعظ پور" در حاشیه این بازدید با اشاره به آغاز طرح واکسیناسیون کرونا برای افراد بالای هشتاد سال در شهرستان تفت هم‌زمان با سراسر کشور خاطرنشان کرد: در این طرح حدود 2057 نفر از اهالی بالای هشتاد سال ساکن شهرستان تفت در مقابله با ویروس کرونا واکسینه خواهند شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفت خاطرنشان کرد: در 14 مرکز جامع سلامت در نقاط شهری و روستایی شهرستان کار واکسیناسیون برای افراد بالای هشتاد سال از روز پنجشنبه شانزدهم اردیبهشت‌ماه آغازشده است و پیش‌بینی می‌شود تا اواسط هفته جاری این مرحله به اتمام رسد.

واعظ پور با اشاره به حضور گروه‌های سیار برای واکسیناسیون افراد در نقاط روستایی تصریح نمود: با حضور گروه‌های سیار بهداشتی در مناطقی روستایی که امکان حضور افراد در مراکز جامع سلامت وجود ندارد، کار واکسیناسیون این جامعه هدف در دستور کار قرارگرفته است تا هر چه سریع‌تر این مرحله از طرح ملی واکسیناسیون کرونا در این شهرستان به پایان رسد.

وی ادامه داد: تاکنون نیمی از جامعه هدف این مرحله از طرح ملی واکسیناسیون کرونا در شهرستان دوز اول این واکسن را دریافت نموده‌اند و پس از اتمام این گروه سنی، به‌تدریج برای سایر رده‌های سنی نیز بر طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته واکسیناسیون آغاز خواهد شد.

 

  • نویسنده : حسین زارع
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا