به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در مراسمی از رابطین نمونه فرهنگی که با کمیته امداد شهرستان بهاباد همکاری داشته‌اند، تجلیل به عمل آمد.

به گزارش یزدفردا به نقل از به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در مراسمی از رابطین نمونه فرهنگی که با کمیته امداد شهرستان بهاباد همکاری داشته‌اند، تجلیل به عمل آمد.

حمید دهقان بهابادی، رئیس کمیته امداد بهاباد در حاشیه تجلیل رابطین فرهنگی اظهار داشت: رابطین فرهنگی، امور تربیتی و تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد را پیگیری می‌کنند و در این راستا پیگیری و فعالیت‌های رابطین فرهنگی در برطرف کردن مشکلات رفتاری و تحصیلی دانش آموزان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

حمید دهقان بهابادی با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم و گرامیداشت یاد و خاطره معلم شهید استاد مرتضی مطهری و بابیان اینکه رابطین فرهنگی وظیفه شناسایی دانش آموزان نخبه تحت حمایت را نیز بر عهده‌دارند، خاطرنشان کرد: شناسایی دانش آموزان نخبه و حمایت از آن‌ها می‌توان نقطه عطفی در تعالی خانواده مددجویان تحت حمایت باشد.

وی بابیان اینکه رابطین فرهنگی یاران افتخاری کمیته امداد هستند اظهار داشت: رابطین فرهنگی با هماهنگی کمیته امداد مسائل و مشکلات آموزشی دانش آموزان و دانشجویان را حل می‌کنند و در برگزاری مراسم‌هایی همچون جشن عاطفه‌ها و جشن نیکوکاری این نهاد را یاری می‌کنند.

در پایان این مراسم از رابطین نمونه فرهنگی به خاطر تلاش و همکاری بی‌شائبه با کمیته امداد شهرستان بهاباد تجلیل شدند.

گفتنی است 286 نفر دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد بهاباد هستند و از خدمات فرهنگی این نهاد استفاده می‌کنند، هم‌اکنون 45 رابط فرهنگی با کمیته امداد بهاباد همکاری دارند.

انتهای پیام

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا