مدیر مرکز تحقیقاتی و درمانی دیابت یزد: امکان ثبت نام بیماران انسولینی در کافی نت‌های استان یزد فراهم شد.

به گزارش یزدفردا، دکتر اقایی گفت: پیرو مذاکرات اتحادیه صنف رایانه‌ای و مرکز دیابت یزد، امکان ثبت نام بیماران دیابتی و تکمیل فرم با تخفیف ۵۰ درصد با پرداخت حق الزحمه کافی نت فراهم شد. وی ادامه داد: برای ثبت نام در این طرح، هیچ گونه وجهی از طرف وزارت بهداشت دریافت نمی‌شود و مراجعه به درب منازل بیماران نخواهیم داشت.

مدیر مرکز تحقیقاتی درمانی دیابت یزد با بیان اینکه ۳۱ اردیبهشت ماه آخرین مهلت برای ثبت نام است، افزود: تمام بیماران دیابتی که انسولین دریافت می‌کنند برای ثبت نام می‌توانند به سایت www.ydrc.ir مراجعه کنند و ثبت نام فقط در سایت و بدون مراجعه حضوری است.

دکتر اقایی با اشاره به این که سایت اعلام شده مختص ساکنان استان یزد است، اظهار داشت: از هشتم اردیبهشت تاکنون، ۴ هزار یزدی برای دریافت انسولین در سایت ثبت نام کرده اند.

وی با بیان این که ثبت نام بیماران در سامانه رصد خواهد شد، گفت: همکاران مرکز دیابت یزد از ۱۸ اردیبهشت جهت تکمیل پرونده با بیماران دیابتی تماس خواهند گرفت و جهت اطمینان همشهریان کد ملی و مصرف روزانه انسولین بیمار ارائه می‌شود که در صورت درست بودن مشخصات صحت تماس انجام شده از طرف مرکز دیابت برای بیمار محرز خواهد شد.

مدیر مرکز تحقیقات درمانی یزد تصریح کرد: ساماندهی بیماران دیابتی، توزیع عادلانه انسولین وتسهیل در دریافت انسولین از اهداف این طرح است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا