رئیس کل دادگستری استان یزد:

یک قاضی و وکیل برای رفع موانع تولید در شهرک صنعتی یزد مستقر شدند

  پرینت
شناسه خبر : 165380 | تاریخ انتشار : 28 Farvardin 1400 - 16:04 | 4088 بازدید | تعداد دیدگاه : 0 | ارسال توسط :
رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: یک مقام قضایی و یک وکیل به طور مستمر در شهرک صنعتی یزد حضور می‌یابند تا تولیدکنندگان را در رفع موانع تولید همراهی کنند.

به گزارش یزدفردا، غلامعلی دهشیری، ظهر شنبه در اولین نشست ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی یزد اظهار داشت: یکی از اقدامات تحولی در دستگاه قضا استان برای پشتیبانی از تولید و مانع زدایی‌ها، حضور یک نماینده از این دستگاه در شهرک صنعتی و ارتباط مستمر مقام قضایی برای رصد مسائل و چالش‌های حوزه تولید و ارتباط مستقیم با واحدهای تولیدی است.

وی بیان کرد: در کنار نماینده دستگاه قضایی در شهرک صنعتی، یک وکیل نیز از کانون وکلای رسمی دادگستری همکاری و حضور دارد تا به امور مرتبط و ارائه مشاوره رایگان به واحدهای تولیدی بپردازد.

دهشیری تصریح کرد: مانع زدایی از تولید یعنی اینکه ما فعال باشیم و منتظر حضور صنعتگر و تولید کننده در دستگاه عدلیه نباشیم بلکه با حضور نماینده قوه در بین تولید کنندگان و صنعتگران، چالش‌های تولید و کارآفرینی را بیابیم و برای رفع موانع پیگیری مستمر و فعال داشته باشیم.

رئیس کل دادگستری استان یزد، تولیدکنندگان، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران را سرداران جنگ اقتصادی ذکر کرد و بیان داشت: دستگاه قضایی تمام‌قد در پشتیبانی از سرداران جنگ اقتصادی در میدان عمل حاضر خواهد بود تا در صورت لزوم پشتیبانی و مانع زدایی انجام شود و جهش تولید شکل بگیرد و شعار سال محقق شود.

وی افزود: در این رابطه در کنار ارتباط با اربابان صنایع با بدنه واحدهای تولیدی و جامعه میانی و کارگری نیز ارتباط برقرار خواهد شد تا مسائل و مشکلات برای مانع زدایی از تولید از آن قشر نیز رصد و پیگیری شود.

دهشیری با اشاره به ۱۵ عنوان قانون اختصاصی مستقیم و غیرمستقیم در حوزه حمایت از تولید، ابراز داشت: قوانین خاص و خوبی در حوزه حمایت از تولید تصویب‌شده که باید توسط یک تیم تخصصی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته تا بتوان از تمام ظرفیت‌های قانونی برای حمایت از تولید و پشتیبانی و مانع زدایی از تولید استفاده کرد.

وی یادآور شد: با اهتمام به مسئله حمایت از تولید و تعامل سازنده بین دستگاه‌های قضایی، اجرایی، انتظامی، اطلاعاتی، امنیتی و تشکلهای بخش خصوصی دو سال پیاپی استان یزد به‌عنوان بهشت سرمایه‌گذاری از سوی مرکز پژوهش‌های مجلس معرفی گردید، لذا جا دارد برای حفظ و ارتقاء وضعیت موجود باز هم بر تعاملات سازنده افزود.

در اولین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان یزد در سال جاری به موضوع و مشکلات پنج کارخانه و واحدهای تولیدی و صنعتی رسیدگی شد که امکان به‌کارگیری و اشتغال برای بیش از یک هزار نفر به طور مستقیم و ۳ هزار نفر غیرمستقیم در آینده مهیا و فرآهم خواهد شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا
برچسب ها
اخبار مرتبط
تعاملات دولت و بخش خصوصی با محوریت اتاق بازرگانی تقویت می شود/ برخورد با کوتاهی عامدانه دستگاه های اجرایی در مسیر کارآفرینی/ تحول اقتصادی بر مبنای جریان سازی مثبت و نگاهی نو
بازار آب از طرح‌های مهم مشارکت مردمی در حوزه آب/کاهش ۱۱.۶ درصدی بارش‌ها در یزد
پیشرفت ۷۴ درصدی فاز یک طرح رینگ شهری یزد
روستای فهرج یزد به روستای هدف گردشگری تبدیل می‌شود
ورود سامانه سرد بارشی به یزد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • هیچ نظری موجود نیست