مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد گفت: 28 فروردین آخرین مهلت ثبت‌نام نامزدهای هیات‌مدیره شرکت‌سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت می باشد و متقاضیان با مراجعه به "سامانه ستان" به آدرس setan.seo.ir می توانند ثبت نام کنند.

 به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، علی نمازی افزود: آن دسته از متقاضیان عضویت در هیات‌مدیره شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان که قصد دارند به‌عنوان نامزد عضویت در هیئت‌مدیره این شرکت‌ها ثبت‌نام نمایند می‌توانند تا روز شنبه هفته آینده نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی  استان یزد گفت: داشتن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی مرتبط و مورد تأیید مراجع ذی‌صلاح تحصیلی و یک سابقه کار در حوزه مالی، بورس از شرایط نامزدی عضویت در این شرکت است و تمامی مدارک باید به‌ صورت کامل و بدون نقص در سامانه مربوطه بارگذاری و ارسال شوند.

وی بیان کرد: باید به این امر توجه شود که به درخواست‌های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و نحوه امتیازدهی به واجدین شرایط در اجرای دستورالعمل تأیید صلاحیت حرفه‌ای خواهد بود که در سایت سازمان به آدرس seo.ir بارگذاری شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد خاطر نشان کرد: افرادی که صلاحیت آن‌ها بر اساس دستورالعمل احراز شود، امکان شرکت در انتخابات اعضای هیات‌مدیره شرکت‌های مذکور را خواهند داشت.

نمازی گفت: پس‌ از پایان ثبت‌نام، صلاحیت عمومی و تخصصی کاندیداها توسط سازمان بورس بررسی می‌شود و پس‌ از تأیید افراد صلاحیت‌دار، انتخابات برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه شرکت سرمایه گذاری یزد بزرگترین شرکت سرمایه گذاری می باشد ابراز امیدواری کرد: افراد متخصص و حرفه و برای عضویت در هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری استان ثبت نام کنند و در برگزاری مجمع نیز اعضا با دقت نظر افراد با صلاحیت بیشتر را انتخاب نمایند.

620 هزار نفر در استان یزد دارای سهام عدالت هستند که با آزاد سازی سهام عدالت در سال گذشته بیش از 70 درصد آنها روش غیر مستقیم را در سهامداری انتخاب و مدیریت سهام خود را به شرکت سرمایه گذاری استان محول کردند.

 

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا