مدیرعامل بندرخشک پیشگامان یزد گفت: بستر فراهم شده در این بندر موجب پشتیبانی از تولید و تحقق شعار سال ۱۴۰۰ می‌شود.

به گزارش یزدفردا، محمدرضا شهسواری با اشاره به ظرفیت‌های ایجاد شده در بندرخشک پیشگامان گفت  : در این بندر همه زیرساخت‌های حیاتی مورد نیاز تولید و نیز امکانات لازم برای حمایت و پشتیبانی از تولید داخلی و تولید کننده فراهم شده است.

وی افزود: بستر مناسب انبارش، حمل جاده‌ای و ریلی مقرون به صرفه، صادرات کالا‌های تولیدی و واردات مواد اولیه مورد نیاز در بندرخشک پیشگامان فراهم شده است و با افتتاح رسمی این بندر عظیم ۷۰۰ هکتاری در اسفند ماه گذشته ، آمادگی لازم برای پشتیبانی از تولید و تحقق شعار سال بیش از پیش وجود دارد.

مدیرعامل بندرخشک پیشگامان، کاهش تشریفات گمرکی و وجود زیرساخت‌های منحصر به فرد لجستیکی در این بندر اقتصادی را از جمله مصادیق رفع موانع و مانع زدایی از تولید دانست و گفت : امیدواریم با مشارکت سرمایه گذاران حوزه‌های مختلف تبلور ایده تعاونی و استفاده از سرمایه‌های خرد مردم بیش از گذشته نمود عینی یابد.

شهسواری با بیان اینکه تولید داخلی زیر بنای اقتصاد قوی و اشتغال پایدار است، افزود : بستر برای حضور سرمایه گذاران و تولیدکنندگان بخش‌های مختلف در بندرخشک پیشگامان فراهم است و همچنین تسهیلات مناسب به آن‌ها ارائه می‌شود.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا