۲۷ پروژه آموزشی و ورزشی در استان یزد با حضور وزیر آموزش و پرورش و از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با محل پروژه‌ها در مناطق مختلف این استان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان یزد، آیین افتتاح همزمان 27 پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی استان یزد با حضور محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش، مهراله رخشانی مهر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و محمدعلی طالبی استاندار یزد برگزار شد.

این پروژه ها شامل 15 فضای آموزشی، 9 پروژه ورزشی و 3 پروژه آموزشی و ورزشی دانش آموزان با نیازهای ویژه است که با 34000 مترمربع و 136 میلیارد تومان اعتبار در مناطق مختلف استان به بهره‌برداری رسید.

مهمترین این پروژه‌ها شامل مدرسه ۱۲ کلاسه زارع شاهی با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان در میبد به همراه چهار پروژه دیگر در این شهرستان، آموزشگاه خیرساز پرفسور حسابی در جوار باغ دولت آباد یزد با ۱۸ کلاس و زیربنای ۲ هزار و ۳۰۰ مترمربع و مجموع اعتبار ۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، مدرسه ۱۸  کلاسه خیّری «علیرضا پوررضایی» و مجموعه ورزشی یادگار سومین شهید محراب یزد بود که به دستور وزیر آموزش و پرورش از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا