سند راهبردی ورزش کارکنان شهرداری ها تدوین می شود. شهردار یزد: یکی از موثرترین راه ها برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان، توسعه ورزش بین کارکنان شهرداری است.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، کمیته ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در راستای ساماندهی و تدوین برنامه های ورزشی و چشم انداز ۵ ساله با حضور معاونین ورزشی کلان شهر های تهران، شیراز، کرج، مشهد، اهواز و همدان به میزبانی شهرداری یزد برگزار شد.

اولین نشست کارگروه تدوین برنامه راهبردی ورزش کارکنان شهرداری ها با هدف تدوین و برقراری سند ورزش کارکنان به منظور توسعه ورزش و ارائه خدمات بهتر و با کیفیت تر به شهروندان برگزار شد.
در ادامه برگزاری این کمیته، شرکت کنندگان در سالن شهید عاقلی نژاد حضور یافته و از زیرساختهای ورزشی شهرداری یزد بازدید کردند.
شهردار یزد در این بازدید گفت: شهرداری هم مثل سایر ادارات برای اینکه خدمات بهتر و موثرتری را برای شهروندان ارائه دهد، نیازمند کارکنانی است که ضمن سلامت جسمی دارای روحیه ی شاد و سرزنده باشند، یکی از موثرترین راه ها برای این کار توسعه ورزش برای کارمندان و خانواده هایشان است.
جمال الدین عزیزی افزود: در این راستا سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی برنامه ریزی مناسبی را در توسعه ورزش کارکنان هم در بعد ورزش هفتگی هم در بعد مسابقات ورزشی ایجاد کرده است.
وی ادامه داد: در حال حاضر شاهد حضور معاونین ورزشی کلان شهر ها در استان یزد هستیم و قرار بر این است سند ورزش کارکنان شهرداری ها رو نمایی شود تا همه ی شهرداری ها بر اساس این سند راهبردی ورزش کارکنان شان را توسعه و در نهایت خدمات بهتر و با کیفیت تری را به شهروندان ارائه دهند.
گفتنی است، در این کارگروه، سلیمانی معاون ورزش شهرداری تهران، سعیدی مسئول ورزش پرسنل شهرداری تهران، رضایی معاون ورزشی شهرداری شیراز ، نودهی معاون ورزشی شهرداری گرگان و مشاور مجمع کلان شهرها در حوزه ورزش، حیدری معاون ورزشی شهرداری همدان و علوی معاون ورزشی شهرداری کرج عضویت داشته و در یزد حضور یافتند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا