رییس اداره کل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان یزد از برگزاری جشنواره کشوری «مشق انتظار» در یزد خبر داد.

به گزارش یزدفردا به نقل از مهر، سعید غفاریان با اشاره به برگزاری جشنواره بزرگ کشوری «مشق انتظار» ابراز داشت: این جشنواره ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان سراسر کشور بوده که از نیمه شعبان آغاز و تا نیمه ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به انتخاب استان یزد به عنوان دبیرخانه پایگاه انتظار و مهدویت قرارگاه مجازی قرآن، عترت و نماز کشور گفت: در همین راستا این دبیرخانه برنامه های ویژه ای را برای نیمه شعبان تدارک دیده است.

رییس اداره کل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان یزد افزود: همزمان با شب نیمه شعبان مراسم احیای این شب در قالب برنامه ای با عنوان «طلوع خورشید درشب» از ساعت ۲۲:۳۰ الی ۲۴ برگزار خواهد شد.

غفاریان همچنین از اجرای برنامه جشنی به مناسبت میلاد حضرت صاحب الزمان (عج) با عنوان «منجی موعود» در روز دوشنبه از ساعت ۲۰ الی ۲۱ خبر داد و گفت: این دو برنامه به صورت زنده و مستقیم از طریق فضای مجازی و کانال انتظار و مهدویت در شبکه شاد همچنین کانال آموزش و پرورش استان برای دانش آموزان، فرهنگیان و خانواده های آنان پخش خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری جشنواره بزرگ کشوری «مشق انتظار» اشاره کرد و افزود: این جشنواره نیز که ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان سراسر کشور بوده از نیمه شعبان آغاز و تا نیمه ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

غفاریان اضافه کرد: این جشنواره در سه بخش ادبی، هنری و دعا و نیایش در رشته های نقاشی، عکاسی، دابسمش، مقاله نویسی، قرائت ادعیه مهدوی، خوانش کتاب مهدوی موشن گرافی و انیمیشن، دلنوشته و خاطره نویسی و طراحی پوستر و پروفایل مهدوی برگزار می شود.

رییس اداره کل قران، عترت و نماز آموزش و پرورش یزد تصریح کرد: علاقه مندان جهت دریافت آیین نامه جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به کانال انتظار و مهدویت در شبکه اجتماعی شاد مراجعه کنند.

برای شرکت کنندگان در این برنامه ها جوایز نفیس و ارزنده ای به صورت نقدی و غیر نقدی در نظر گرفته شده است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا