معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد با همراهی مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل‌ونقل و ترافیک استانداری، فرماندار تفت و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی با حضور در شهر تفت و مناطق روستایی بخش مرکزی از پروژه‌های عمرانی فعال در این بخش بازدید و دستورات لازم پیرامون تسریع درروند اجرایی آن را صادر نمود.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "محسن صادقیان"معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد با همراهی "محمدرضا عارفی"مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل‌ونقل و ترافیک استانداری، "علیرضا نوکار" فرماندار تفت و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی با حضور در شهر تفت و مناطق روستایی بخش مرکزی از پروژه‌های عمرانی فعال در این بخش بازدید و دستورات لازم پیرامون تسریع درروند اجرایی آن را صادر نمود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ابتدا در جریان روند فعالیت‌های صورت گرفته برای آغاز عملیات عمرانی باند دوم جاده تفت – ده بالا و طزرجان قرار گرفت سپس با حضور در منطقه بام تفت و در جلسه‌ای با حضور مسئولان مربوطه و شرکت توسعه و عمران تفت روند اجرای این پروژه و موانع پیش روی آن را موردبررسی قرارداد.

"محسن صادقیان" در ادامه از پروژه سالن ورزشی و مجموعه چمن مصنوعی روستای اسلامیه بازدید و در جریان این بازدید که "سعید شریعتی"مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز حضور داشت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بر بهره‌برداری از این پروژه تا پایان دولت دوازدهم تأکید کرد.

بازدید از پروژه آسفالت کمربندی نصرآباد، پل ورودی روستای علی‌آباد و جاده دسترسی به روستای حسین‌آباد شورابه از دیگر برنامه‌های معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد بود.

"محسن صادقیان" در پایان سفر یک‌روزه خود به شهرستان تفت از پروژه پارک بانوان شهر تفت و میدان ورودی شهید قاسم سلیمانی شهر تفت نیز بازدید کرد و در جریان نحوه اجرای این پروژه قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در حاشیه این بازدید اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و اولویت‌بندی پروژه‌های عمرانی در شهرستان‌های مختلف سعی خواهیم کرد با پیگیری مشکلات پیش روی اجرای این پروژه‌های عمرانی تا پایان دولت دوازدهم شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌های در شهرستان تفت و سایر شهرستان‌های استان یزد باشیم.

صادقیان با اشاره به نام‌گذاری سال توسط مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به نام تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی ها تصریح نمود: دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی باید تمام تلاش خود را به‌منظور اجرایی نمودن شعار سال به کار گرفته تا شاهد پیشرفت پروژه‌های عمرانی توسط بخش خصوصی و سایر دستگاه‌های اجرایی و دولتی باشیم.










  • نویسنده : حسین زارع
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا