فرماندار تفت وضعیت خدمت رسانی اورژانس، آتش نشانی و اتفاقات آب و برق را در تعطیلات نوروز مورد بررسی قرار داد و از نیروهای خدمات فضای سبز شهرداری تشکر کرد.

به گزارش یزدفردا، علیرضا نوکار گفت: به صورت اتفاقی و بدون هماهنگی قبلی با حضور شهردار با اورژانس و آتش نشانی تفت جهت امداد رسانی در یک حادثه فرضی تماس تلفنی حاصل شد تا میزان آمادگی دستگاه ها در امداد رسانی، مقابله با بحران ها و حوادث  مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.

فرماندار تفت ادامه داد: مشاهده شد که اورژانس و آتش نشانی سریع تر از میزان تعریف شده برای انجام مأموریت هایشان در محل حادثه فرضی حضور یافتند که جای تشکر دارد.

وی دیگر برنامه امروز را بررسی میزان آمادگی واحدهای امداد و اتفاقات آب و برق شهرستان عنوان کرد و افزود: بدون اطلاع قبلی و به صورت سرزده و از نزدیک عملکرد این بخش از دو دستگاه خدمت رسان آب و برق در شهرستان مورد ارزیابی قرار گرفت و از تلاش‌های کارکنان آن تقدیر و تشکر به عمل آمد.

نوکار به تقدیر از کارگران خدمات فضای سبز شهری هم اشاره کرد و گفت: کارگران خدوم شهرداری یکی از اقشاری هستند که قبل از نوروز و در ایام تعطیلات برای زیباسازی شهر تلاش می کنند.

وی تصریح کرد: کارگران فضای سبز شهری از چند روز قبل از عید نوروز تاکنون بدون وقفه در حال گل کاری، هرس درختان و زیباسازی فضای سبز شهر بودند که جای تقدیر و تشکر دارد.

فرماندار تفت با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروز اقشار مختلفی به دور از خانواده، در حال خدمت رسانی به مردم هستند، از زحمات همه نیروهای زحمت کش شهرداری، اورژانس، آتش نشانی، هلال احمر و دیگر دستگاه های خدمت رسان تشکر کرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا