انعکاس مطبوعات در یزدفردا "هفته نامه بشارت نو :در پي پي‌گيري‌هاي به عمل آمده به منظور اختصاص سهميه‌اي از هديه رئيس جمهور به خبرنگاران يزدي از سوي خانه مطبوعات و روابط عمومي استانداري يزد به تعداد 32 نفر ديگر از خبرنگاران هفته‌نامه‌هاي استان هديه رئيس جمهور تعلق گرفت.
اما خبر جالب توجه اين است كه گفته مي‌شود به دستور ذيحسابي استانداري يزد به ميزان 10 درصد از مبلغ اين هدايا به عنوان ماليات كسر شده است تا به اداره دارايي پرداخت شود.
اين در حالي است كه از خبرنگاران روزنامه‌هاي سراسر كشور و از جمله تنها روزنامه استان يزد كه قبلا به صورت مستقيم از سوي نهاد رياست جمهوري اين هديه را دريافت كرده‌اند، هيچ مبلغي كسر نشده است.
گفتني است اين تعداد با پي‌گيري‌ها و همكاري روابط عمومي استانداري يزد و خانه مطبوعات استان در مراحل مختلف از جمله در سفر رئيس جمهور به استان يزد مشمول دريافت اين هديه شدند و استانداري يزد تنها به عنوان مقسم اين هدايا بوده است.
خبرنگاران ذينفع ضمن تقدير از تلاش‌هاي استانداري يزد، خانه مطبوعات و ساير مسوولين، اين اقدام ذيحسابي استانداري را خلاف رويه و نادرست دانسته و خواستار رسيدگي به آن را از سوي استانداري و خانه مطبوعات شدند.

توضیح یزدفردا "البته خبرنگاران در خبر فوق خبرنگاران مطبوعات استان بوده و ارتباطی به خبرنگاران رسانه های مجازی ندارد .

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا