به مناسبت سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و همزمان با افتتاح رسمی کتابخانه مرکزی یزد، عضویت در این کتابخانه از امروز شنبه 16 اسفند تا 20 اسفندماه به صورت رایگان و نیم‌بها خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، به مناسبت سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و بهره‌برداری رسمی از کتابخانه مرکزی یزد، عضویت در این کتابخانه در روزهای 16 و 17 اسفندماه 99 به صورت رایگان خواهد بود.

همچنی بنا بر اعلام معاونت امور کتابخانه‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی استتان، در روزهای 18 تا 20 اسفندماه نیز پذیرش عضو در این کتابخانه به صورت نیم‌بها صورت خواهد گرفت و در طول این بازه 5 روزه (عضویت رایگان و نیم بها)، تنها هزینه صدور کارت از اعضا دریافت خواهد شد.

علاقه‌مندان به عضویت در کتابخانه مرکزی یزد می‌توانند عدد  1 را به شماره 10000351 ارسال کنند و منتظر اطلاع رسانی‌های بعدی برای عضویت باشند.

گفتنی است، کتابخانه مرکزی یزد صبح امروز شنبه 16 اسفند پس از 25 سال انتظار برای بهره‌برداری و پس از تکمیل و تجهیز توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی، با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا