فرماندار مهریز در احکام جداگانه‌ای اعضای ستاد برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات رییس‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاهای این شهرستان را منصوب کرد.

یزدفردا: رضا زارع‌ زاده مهریزی روز پنجشنبه در این احکام مسعود خلیلی، مسوول کمیته امنیتی و استعلامات، مهدی شکری بغدادآبادی دبیر ستاد انتخابات و سیدعلی‌محمد حسینی را به عنوان مسوول کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات منصوب کرد.

همچنین محمد ابویی مهریزی، کمیته پشتیبانی، مهدی شکری مسوول فناوری و اطلاعات، مصطفی آخوندی مسوول ثبت‌نام و سمیه زارع در سمت مسوول آموزش منصوب شدند.

احکام صاده از سوی فرماندار مهریز به افراد یاد شده ابلاغ و عملا فعالیت آنها در راستای فراهم‌سازی زمینه مناسب انتخابات حماسی سال ۱۴۰۰ در این شهرستان آغاز شد.

رییس ستاد اجرایی انتخابات شهرستان مهریز گفت: ثبت‌نام از داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر از ٢٠ اسفندماه سال جاری و ثبت نام داوطلبان عضویت در انتخابات شورای روستاها از ١۶ فروردین سال ۱۴۰۰ آغاز می‌شود و به مدت یک هفته ادامه دارد.

زارع‌زاده مهریزی افزود: بر اساس تبصره سه ماده ۳۰ قانون انتخابات شوراهای اسلامی، داوطلبان هنگام ثبت‌نام باید گواهی عدم سوء پیشینه که از تاریخ آن بیش از سه ماه نگذشته باشد را ارایه کنند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا