فرماندار بهاباد با بیان اینکه یکی از ضروری‌ترین نهادهای انقلاب اسلامی کمیته امداد است گفت: یکی از اهداف اصلی انقلاب رسیدگی به محرومان است و این مهم با وجود کمیته امداد امام خمینی(ره) به دست می‌آید.

محمد مهدی خانی زاده عصر چهارشنبه در دیدار با رییس و کارکنان کمیته امداد شهرستان که به مناسبت ۱۴ اسفند سالروز تاسیس این نهاد برگزار شد با بیان اینکه باید در راستای کمک به مددجویان و اقشار محروم دقت نظر وجود داشته باشد گفت: خدمات رفاهی باید در بین افراد و اقشار محروم و ضعیف جامعه با تشخیص صحیح توزیع شود.

وی با بیان اینکه کمیته امداد یک نهاد بسیار مقدسی است که برای رفع محرومیت و کمک به نیازمندان فعالیت‌های بسیار انجام داده است و این بزرگ‌ترین وظیفه این نهاد مقدس و اسلامی است افزود : خدمت به محرومان و نیازمندان، یکی از شیرین ترین و پسندیده ترین عبادات و سنت پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع ) است.

فرما ندار بهاباد با اشاره به اینکه کمیته امداد یکی از یادگاران بسیار ارزشمند و ماندگار حضرت امام خمینی (ره) می باشد افزود: هم در فرهنگ غنی کشور عزیزمان ایران و هم در آموزه های دین مبین اسلام توجه به تهی دستان و مستضعفین مورد تاکید بوده است که در تاسیس نهاد کمیته امداد حضرت امام (ره) متبلور شده است.

خانی زاده بهابادی برتوانمند سازی مددجویان کمیته امداد تاکید کرد و افزود : توانمندی مددجویان از اهداف مهم کمیته امداد است که یکی از برنامه‌ها و اقدامات خوب این نهاد جهت تحقق این هدف ایجاد شغل برای افراد تحت حمایت است.

حمید دهقان بهابادی رئیس کمیته امداد هم گفت  اولویت اصلی این نهاد ایجاد اشتغال و تامین مسکن و توانمند سازی برای مددجویان تحت حمایت است .

وی با تاکید برحضور همه آحاد مردم درجشن نیکوکاری افزود : جشن نیکوکاری امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی و غیرحضوری و از طریق شبکه شاد برگزار میشود .

رییس کمیته امداد بهاباد درادامه ازخیران و نیکوکاران خواست تا درآستانه شب عید شادی را برای نیازمندان و مستضعفان جامعه به خانه هایشان به ارمغان بیاورند و شادیهایشان را با نیازمندان تقسیم کنند

انتهای پیام/.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا