بسم الله الرحمن الرحيم

دکتر محمد حسن نجفی

 آنچه اين روزها در صدر اخبار( حد اقل ايران ) است و بنا به شواهد امر همه دنيا را تكان داده موضوع سخنراني رئيس جمهور ايران اسلامي در دوربان براي موضوع نژاد پرستي است، موضوعي كه به دور از منشهاي حزبي و سياسي و مصداقهاي آن ، به خودي خود انگيزشي و در جهت آمال بشري است !

 يكي از محورهاي سخن در نشست خبرنگاران نيز سئوال پيرامون ترك عده اي از اصحاب سياست كشورهاي عمدتا اروپائي و نيز عدم حضور اسرائل و امريكا بود كه خيلي هم دور از انتظار نبود نه به دليل آنكه اينها با ما مشكل دارند !

بيشتر براي آن كه حضور ايشان و هر گونه عكس العملي بيش از اينكه به نفعشان باشد به ضرر آنها بود موج حمايت كشورها و مردم دنيا به خصوص دنياي اسلام و كشورهاي در حال توسعه از سخنان رئيس جمهور ايران اسلامي نيز بيشتر قائل به همين موضوع است و بدون شك در كانون توجه جهانيان بودن با موضوعاتي كه از شعارهاي انقلاب است از مفاهيم بارز صدور انقلاب است كه مبناي فكري آنرا بنيانگذار انقلاب اسلامي با شعار ما انقلاب خود را به همه جهان صادر ميكنيم بنا نهاد .

موج غروري اين رشادت آشكار در دل هر ايراني آفريد بدون شك ياد كربلاي پنج و والفجر و . .. را در دلهاي مردم زنده نمود اما چرا هنوز عده اي بدون در نظر داشتن منافع اسلامي و ملي از پنجره كدر و ريز سياست ، بغض فروخورده خود را نشان ميدهند خدا داند البته ديوار حاشا بلند است و توجيه هميشه در آستين !

 اينكه چرا عده اي از نمايندگان ملت از امضاي نامه حمايت از سخنان رئيس جمهور براي اين اقدام ابا كرده اند به خود ايشان مربوط است ( كه نيست ) اما نخواهند كه ملت نيز آنگونه برداشت كنند كه آنها در ذهن خود داراند به فرمايش رئيس جمهور در كنفرانس خبري ژنو آيا آنها موافق نژاد پرستي اند ؟
اين جماعت با موضوع مشكل دارند يا افراد ؟ كه يك جا به دنبال تكفير يك نفر براي اظهار نظر ناشيانه در مورد مردم اسرائیل ميروند و اينجا دم فرو بسته اند ؟ دم خروس كه هيچ تاج او هم پيداست !!!
فاعتبرو يا اولي الابصار

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا