معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد گفت: اصلاح نقاط حادثه‌خیر مهریز به خصوص پیچ « بادامک » دهستان تنگچنار که در مسیر جاده اصلی به شهرستان خاتم قرار دارد و خواستار در اولویت قرارگرفتن و پیگیری آن از سوی مسوولان امر شد.

یزدفردا: محسن صادقیان روز سه‌شنبه در بازدید از این محل در گفت و گو با تعدادی از مسوولان مهریز افزود: این پیچ در حد فاصل تنگچنار به سه راهی « تنگ حوضکی» یکی از نقاط حادثه خیز منطقه محسوب می‌شود که تاکنون بر اثر حوادث ، تعدادی کشته و شماری هم زخمی شدند.

وی با بیان اینکه تاکنون برای اصلاح این نقطه خطرناک اقدام هایی صورت گرفته است، سرعت بخشیدن و بهره‌برداری این پروژه را خواستار شد و ادامه داد: حل نقاط مشکل دار در تردد رفت و آمد مردم و مسافران و پیشگیری از حوادث راهنمایی و رانندگی موثر است . 

همچنین فرماندار مهریز گفت: عملیات ساخت و ساماندهی این مسیر در سال ۹۸  آغاز شد که تاکنون ٧٠ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و از منابع ملی و استانی هفت میلیارد تومان برای اجرای عملیات این مسیر به طول هفت کیلومتر اختصاص یافت.

رضا زارع زاده مهریزی با قدردانی از اقدام های صورت گرفته در شهرستان با همکاری مسوولان یزد ادامه داد: با تکمیل و ساماندهی این مسیر حوادث احتمالی کاهش می یابد و سفری ایمن برای مردم منطقه و رانندگان عبوری فراهم می شود.

همچنین نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی پنجم آذرماه امسال گفته بود: جاده اصلی مهریز به دهستان تنگچنار که علاوه بر مردم منطقه مورد استفاده تعدادی از مردم شهرستان خاتم از توابع استان یزد است، برای ۲ بانده شدن به ساماندهی اساسی و تامین بودجه ملی نیاز دارد.

محمدرضا صباغیان بافقی با اشاره به اینکه تحقق این طرح جزو مطالبات مردم ۲ شهرستان در این حوزه انتخابیه است، افزود: در این ارتباط تاکنون با برگزاری جلسه‌های مکرر موضوع پیگیری شد ولی به همراهی و اختصاص بودجه ملی نیاز است .

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا