نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که حمایت از صنایع پاک، های تک و کم بخواه اولویت اجرایی برای توسعه استان یزد، گفت: توسعه صنعتی استان یزد باید متناسب با ظرفیت فارغ التحصیلان بومی برنامه ریزی شود.

یزدفردا: دکتر سیدجلیل میرمحمدی در حاشیه مراسم افتتاح واحد تولیدی مواد اولیه کاشی و سرامیک در این شهرستان، با بیان این‌که عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت در زمان تصدی‌گری وزیر فعلی مطلوب است و نمایندگان از رأی اعتماد خود به رزم حسینی راضی هستند، اظهار کرد: یزد از جمله استان های برتر کشور از نظر نیروی انسانی و متخصص است.

وی با بیان این‌که شهرستان میبد در حال حاضر قطب کاشی و سرامیک کشور است، افزود: استان یزد آماده پذیرش سرمایه گذاران در حوزه های مختلف است.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعطیلی کارخانه فولاد میبد، گفت: وزیر صمت قول داد که فولاد میبد طی سه ماه آینده مجدداً راه‌اندازی شود.

دکتر میرجلیلی حمایت از راه‌اندازی واحد صنایع پزشکی در شهرستان میبد را ضروری دانست و بیان کرد: استان یزد ظرفیت جذب سرمایه گذاران در حوزه های مختلف را دارد.

وی در پایان حمایت از صنایع پاک، های تک و کم بخواه را اولویت اجرایی برای توسعه استان یزد و شهرستان میبد دانست و بیان کرد: توسعه صنعتی استان یزد باید متناسب با نیاز فارغ التحصیلان بومی برنامه‌ریزی و اجرایی شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا