نماینده فدراسیون تنیس ایران گفت: آینده درخشان این رشته جذاب برای کسب مدال در رقابت‌های بین‌المللی و تقویت تیم‌های ملی در گرو توجه ویژه به رده پایه است.

یزدفردا: نگار دادخواه روز جمعه در حاشیه برگزاری مسابقات تنیس قهرمانی کشور در یزد افزود: برای تحقق این هدف مهم همواره برگزاری مسابقات پایه مدنظر فدراسیوه بوده است.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات تنیس در رده‌های سنی با همکاری هیات‌های استانی و نظارت فدراسیون که مستمر برگزار می‌شود نقش مهمی در تقویت این رشته و تیم‌های ملی بزرگسالان کشور دارد .

نماینده فدراسیون تنیس بیان کرد: در مسابقاتی که در یزد در جریان است در بخش دختران اکثر چهره‌های مطرح تنیس از سراسر کشور حضور دارند و رقابت‌ها خیلی نزدیک و فشرده در جریان است.

دادخواه یادآور شد: شناسایی استعدادها، ایجاد رقابت و انگیزه در بین ورزشکاران و حفظ آمادگی تنیسوران دختر جزو اهداف دیگر برگزاری رقابت‌ها در یزد است که فدراسیون به خواسته خود رسیده است.

مسابقات تنیس قهرمانی دختران و پسران کشور از ۲۶ بهمن‌ماه امسال با حضور ۲۱۷ ورزشکار در رده‌های سنی ۱۲، ۱۴ ، ۱۶ و ۱۸ سال عصر شنبه در ورزشگاه‌های شهید نصیری و آریونیک صفاییه یزد آغاز شد.

این رقابت‌ها زیرنظر فدراسیون و هیات تنیس یزد با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به مناسبت آغاز چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به یاد چهارهزار شهید سرفراز یزدبه مدت پنج روز پیگیری می‌شود.  

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا