در مراسمی که با حضور مدیرکل فنی و حرفه ای استان یزد و فرماندار بهاباد در محل فرمانداری برگزار شد "صدیقه امینی بهابادی" به عنوان رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای بهاباد معرفی شد.

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و در آستانه سالروز ولادت حضرت(س) و روز زن؛ مراسم تکریم و معارفه رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بهاباد با حضور "امیرسعید مصباح"مدیرکل فنی و حرفه ای استان یزد و "محمدمهدی خانی زاده" فرماندار بهاباد در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار بهاباد در این مراسم یکی از عوامل اصلی توسعه و پیشرفت جامعه را توجه به کار و تولید دانست و گفت: در این میان نقش آموزش های مهارتی در ایجاد اشتغال پایدار انکار ناپذیر و باید به این مهم توجه ویژه شود.
"محمدمهدی خانی زاده" افزود: رسالت آموزش فنی و حرفه ای به عنوان متولی اصلی آموزش های مهارتی، نقش بسزایی در تربیت نیروی کار ماهر و متخصص خواهد داشت.

وی در ادامه به وضعیت ساختمان و چارت سازمانی فنی و حرفه ای بهاباد پرداخت و باتوجه به حجم بالای فعالیت این مرکز آموزشی و اینکه یکی از نیروی های شهرستان بهاباد در دیگر شهرستان ها مشغول فعالیت می باشد خواستار خالی کردن چارت سازمانی این شهرستان جهت جذب نیروی جدید شد.

خانی زاده در بخش دیگر سخنان خود با تبریک سالروز ولادت حضرت رهرا(س) و روز زن و با اشاره به اینکه در راستای تحقق برنامه های دولت تدبیر از ظرفیت زنان در مشاغل مدیریتی شهرستان استفاده شد، گفت: برای نخستین بار در شهرستان یکی از بانوان به عنوان رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان بهاباد تعیین شد که موفقیت های خوبی داشتند و امسال به عنوان تنها زن جنگلبان نمونه کشور انتخاب شدند.

در ادامه این مراسم طی حکمی "صدیقه امینی بهابادی" که پیش از این مسئولیت مرکز فنی و حرفه ای خواهران بهاباد را به عهده داشت به عنوان رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای بهاباد معرفی شد؛ همچنین از زحمات پنج ساله "سید یحیی حسینی شیطوری" در فنی و حرفه ای بهاباد تجلیل به عمل آمد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان در بخشی از حکم انتصاب وی آورده است: با استعانت از درگاه خداوند متعال و نظر به مراتب تعهد و تجارب ارزشمند سرکارعالی، به‌ موجب این ابلاغ به‌عنوان رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بهاباد تعیین می گردید؛ انتظار دارم با بهره‌گیری از کارآمدترین راهکارهای اجرایی، ضمن تعامل و ارتباط موثر با فرماندار ارجمند و مسئولین محترم شهرستان، برای مردم فهیم و گرانقدر این شهر که از پیشینه تاریخی، فرهنگی و مذهبی ارزشمند و وزین برخوردارند، منشاء اثرات خیر باشید.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا