یزدفردا "خبر آرشیوی:تاریخ خبر 24 /1/88


مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری با اشاره به تشکیل کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان بر فراهم نمودن شرایط حضور حداکثری مردم در این انتخابات تاکید کرد.



به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، سید عبدالمجید قائم محمدی در گفتگو با خبرنگار این نهاد با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص انتخابات گفت: رهبر معظم انقلاب مشارکت عمومی در انتخابات را مهم ترین مسئله در برگزاری انتخابات عنوان می کنند و آن را در ایجاد همبستگی و وحدت ملی موثر می دانند.
وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب مبنی بر این که هرچه انتخابات پرشورتر باشد، عظمت ملت ايران بيشتر در چشم مخالفان و دشمنانش ديده خواهد شد ادامه داد: همه دست اندر کاران انتخابات باید تلاش خود را به کار گیرند تا زمینه حضور حداکثری و پرشور مردم را در پای صندوق های رای فراهم آورند و بار دیگر حماسه ای بزرگ را خلق کنند. رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان با اشاره به تشکیل ستاد انتخابات استان با دستور و ابلاغ استاندار اظهار داشت: بر همین اساس کمیته های لازم در این خصوص تشکیل شده و فعالیت های خود را آغاز می کنند. وی افزود: در همین رابطه اعضای کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات تعیین شده اند و به زودی فعالیت خود را به منظور برگزاری اتنتخاباتی باشکوه و در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی آغاز خواهند کرد. قائم محمدی با اشاره بیانات ارزشمند حضرت امام خمینی(ره) که میزان رای ملت است تاکید کرد: با توجه به تمهیدات و برنامه ریزی های اندیشیده شده امیدواریم همچون سایر دوره ها شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و در نهایت صحت و سلامت باشیم. رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان آرای مردم را امانتی در دست مجریان برگزاری انتخابات برشمرد و تاکید کرد: مسئولین برگزاری انتخابات همچون گذشته از صحت و سلامت انتخابات پاسداری و از آرای مردم به خوبی امانت داری خواهند کرد. وی با با بیان این که براساس جدول زمانبندی اعلام شده از تاریخ 25 اسفندماه سال 87 ، ستاد انتخابات کشور با ابلاغ وزیر کشور شروع به کار کرده و بر اساس آن نیز ستاد انتخابات استانها شکل گرفته است خاطرنشان کرد: براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی سن رأي دهندگان در اين دوره از انتخابات 18 سال تمام خواهد بود. وی با اشاره به موضوع برگزاري رايانه اي انتخابات گفت: با توافق شوراي نگهبان در اين دوره از انتخابات سه مرحله ثبت نام كانديداها، ثبت شماره ملي راي دهندگان و تجميع آرا به صورت رايانه اي انجام خواهد شد.
قائم محمدی در پایان ابراز امیدواری کرد شاهد برگزاری انتخاباتی آزاد و پرشور باشیم.



توضیح :تاخیر در انتشار اخبار استانداری به علت عدم همکاری روابط عمومی محترم استانداری می باشد

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا