19 نفر از هموطنانمان به دلیل نا آشنا بودن با منطقه و تاریکی هوا در کویر دروازه قرآن ( محدوده دریاچه ) گم شده بودند که با تلاش اعضای تیم امداد و نجات هلال احمر شهرستان یزد پیدا و به مکان امن منتقل شدند.

یزدفردا: دکتر "محسن حرازی زاده" مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت : ساعت 23 جمعه 10 بهمن ماه مفقود شدن 19 نفر ( 5 خانواده ) در کویر دروازه قرآن استان یزد ( محدوده دریاچه پساب) به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان اعلام و بلافاصله یک امداد و نجات هلال احمر شهرستان  برای پیدا کردن افراد به محل اعزام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت : تیم امداد و نجات هلال احمر شهرستان یزد متشکل از 3 نیرو امدادی با یک دستگاه خودرو به همراه عوامل نیروی انتظامی به محل حادثه اعزام شدند .

حرازی زاده با بیان اینکه این افراد به دلیل نا آشنا بودن با منطقه و تاریکی هوا و گیر افتادن خودرو در کویر گم شده بودند، عنوان کرد : نیروهای امدادی پس از رسیدن به صحنه حادثه و پس از چندین ساعت جستجو افراد گمشده را پیدا و به مکان امن انتقال دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد خاطرنشان کرد : تیم‌های امداد این جمعیت در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمت به مردم است و هموطنان در هر ساعت از شبانه روز در صورت بروز مشکل می‌توانند با شماره سه رقمی ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

 
 
  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا