سلسه نشست هم اندیشی ستاد تسهیلات نوروزی در منطقه چهار شهرداری یزد با حضور معاون خدمات شهری، مدیر و معاونین منطقه، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و معاون سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی برگزار شد.

یزدفردا: جعفر امین مقدم در ابتدای این نشست با تاکید بر عدم تمرکز فعالیت های عید در معابر و مناطق خاص، گفت: وجود مبادی ورودی عمومی از قبیل بلوار فرودگاه و مسیر منتهی به پایانه مسافر بری و از طرفی تراکم جمعیتی موجود در این منطقه از جمله ظرفیت هایی هستند که بستر را برای اجرای فعالیت های مناسب و مطلوب مختلف در ایام عید فراهم نموده است.

وی خاطر نشان کرد: عدالت در خدمات و برنامه های عید نوروز و همچنین سعی در گستردگی فعالیت ها از جمله اولویت های ستاد تسهیلات نوروزی در سال ۱۴۰۰ به شمار می آید که باید مورد توجه قرار گرفته و از ظرفیت های موجود در محلات برای استقبال باشکوه از عید نوروز استفاده نمایند.

علیرضا مشایخی مدیر منطقه چهار شهرداری یزد نیز در این نشست بر اقدامات در دست اجرا تا پایان سال اشاره کرد و گفت: ساماندهی معابر اصلی و همچنین تکمیل و بهربرداری از پارک آزادشهر، از فعالیت هایی است که تا پایان سال محقق خواهد شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد در این نشست به محورهای اصلی نوروزگاه در منطقه چهار اشاره کرد وگفت : ۸ محور در این منطقه پیش بینی گردیده که با اقداماتی از قبیل نورپردازی،آذین بندی، درختکاری و رنگ آمیزی برای ایام عید مهیا خواهند شد.

سید علیرضا رسولی همچنین به طرح کاشت درختان مثمر اشاره کرد و گفت: برای اولین بار در بلوار گلستان آزادشهر با گونه درختان نارنج پوشش فضای سبز آن تغییر خواهد کرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا