مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد از صدور نخستین پروانه دفتر پیشخوان دولت در شهر عقدا و نیر خبر داد.

یزدفردا: محمدرضا پاکدل  مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد در جلسه کارگروه استانی دفاتر پیشخوان دولت و ICT روستایی، با اشاره به صدور پروانه برای شهر‌ها و روستا‌های فاقد دفاتر پیشخوان دولت در استان، گفت: متقاضیانی که پروانه فعالیت آن‌ها صادر می‌شود، بر اساس آئین نامه صدور پروانه دفاتر پیشخوان، حداکثر ظرف مدت سه ماه باید ضمن ارتباط با یکی از تامین کنندگان خدمات، فعال شده و به مردم خدمت رسانی کنند.

او از صدور نخستین پروانه دفتر پیشخوان دولت در شهر عقدا و نیر خبر داد و گفت: این موضوع در سایر شهر‌ها و روستا‌های فاقد دفتر پیشخوان نیز در صورت داشتن متقاضی واجد شرایط در آینده نزدیک محقق شود.

پاکدل با تاکید بر رعایت حقوق شهروندی و توجه ویژه به موضوع دولت الکترونیک، اظهار داشت: با ارائه خدمات غیر حضوری، نوبت دهی آنلاین و نوآوری در ارائه خدمات، باید رفاه و رضایت هر چه بیشتر شهروندان فراهم شود و لزوم مراجعه حضوری مردم به دفاتر پیشخوان دولت به حداقل برسد.

او با اشاره به برنامه ریزی کارگروه برای ساماندهی و نظارت بیشتر بر نحوه خدمات ارائه شده در دفاتر پیشخوان، افزود: در این جلسه مدیرکل ثبت احوال استان آمادگی خود را برای همکاری با دفاتر واجد شرایط به منظور اخذ خدمات مرتبط با ثبت احوال اعلام کرد.

 این جلسه کارگروه استانی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستایی استان به صورت ویدئو کنفرانس)برگزار شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا