فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت گفت: بیان عظمت انقلاب اسلامی، معرفی صحیح و بدون تحریف دستاوردهای آن و تبین چرایی و چگونگی وقوع انقلاب باید محور فعالیت های دهه فجر در تفت قرار گیرد.

یزدفردا: سرهنگ سید مصطفی آقایی در نشست هماهنگی برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان تفت افزود:  باید زمینه رسیدن به انسان طراز انقلاب اسلامی که در بیانیه گام دوم  و تمدن نوین اسلامی بر روی آن تأکید شده است، محقق شود.

وی ادامه داد: مرحله دوم طرح محله محور شهید سلیمانی که مبتنی بر حمایت از اقشار نیازمند است همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی واقع می شود که امیدواریم بتوانیم تعداد قابل توجهی بسته های کمک معیشتی را به نیازمندان برسانیم.

فرمانده سپاه تفت بر مردمی بودن برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی تأکید کرد و افزود: دستگاه های دولتی و ارگان های مختلف باید نقش تسهیل گری و حمایت گونه برای اجرای برنامه های مردمی ایفا کنند ولی اصل برنامه ها باید توسط گروه های مردمی برنامه ریزی و اجرا شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تفت هم گفت: امسال با تشکیل ستاد مردمی برگزاری برنامه های دهه فجر بنا داریم تا برنامه ها توسط گروه های مردمی اجرا شود.

حجت الاسلام محسن پاک طینت به جلسه با جمعی از فعالان فرهنگی شهرستان اشاره کرد و افزود: جدولی از پیشنهادها برای برنامه های دهه فجر به همراه گروه های مردمی که قول همکاری دادند تهیه شده است که با رعایت تمام شیوه نامه های بهداشتی برنامه ها اجرایی می شود.

وی ادامه داد: شهرستان به لحاظ ظرفیت حفظ قرآن در جایگاه ویژه ای قرار داد و در دهه فجر انقلاب و همزمان با ولادت حضرت زهرا (س) قرار است جشن تجلیل از افرادی که در یکسال گذشته موفق به حفظ کامل قرآن کریم شده اند برگزار شود.

محمدجواد نعمتی، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری تفت هم در این نشست بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در برگزاری برنامه ها تأکید کرد و افزود: در برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی سعی شود با برگزاری برنامه های خاطره گویی پیوند بین نسل های مختلف شکل گیرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا