یزدفردا: به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان یزد :« جواد ذاکر» در نشست خبری کمیته دانش آموزی کنگره ملی شهدای استان یزد گفت: امسال به مناسبت کنگره شهدای استان یزد احداث و توسعه 4 هزار متر مدارس پیشبینی شده که تاکنون بسیاری از این پروژه ها نیز به بهره برداری رسیده و مابقی نیز تا پایان سال انجام می شود.

وی افزود: طرح آجر به آجر به عنوان یکی از طرح های ما در سال جاری بود که اولین پویش این طرح نیز در محرم و صفر انجام شد و به حمدالله توانستیم در سال جاری یک مدرسه را به نام شهید اله دادی در خضرآباد آغاز کنیم که امیدواریم در سال آینده تحصیلی آینده به بهره برداری برسد.

مدیر کل نوسازی مدارس استان یزد بیان کرد: احداث 4 هزار متر مربع مدرسه به مناسبت برگزاری کنگره شهدا به عنوان مهمترین برنامه ما بود که در کنار وظایف دیگر در سال جاری انجام می شود.

ذاکر بیان کرد: 4 هزار متر مربع تعمیرات مدارس،4 احداث زمین چمن مصنوعی، احداث 3 نمازخانه در مدارس توسط قرارگاه توسعه و آبادانی در چاهک، تجهیز و تعمیر و استانداردسازی توسط بنیاد علوی در مناطق شهرستان بهاباد، آغاز احداث 20 مدرسه در مناطق محروم توسط بنیاد برکت از جمله اقدامات دیگر در راستای برگزاری کنگره شهدا در استان یزد است.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا