معاون فنی شبکه بهداشت و درمان مهریز گفت: ۱۵۰ تیم در بخش‌های مراقبت، پایش ، نظارت و حمایت با مجریان طرح شهید سلیمانی « محله محور» و « مردم محور» برای پیشگیری از ویروس کرونا در این شهرستان مشغول ارایه خدمات به مردم هستند.

یزدفردا: دکتر مطهره کریم‌الدینی جمعه‌شب با اشاره به اینکه تمامی پایگاه‌های منطقه با نیروهای بهداشتی منطقه  همکاری دارند، افزود: این طرح تا پیشگیری کامل کرونا ادامه دارد.

وی ادامه داد: برای مهار کامل کووید ۱۹ علاوه بر اجرای کامل طرح  در سه محور مراقبت، حمایت و نظارت ، اقشار مختلف مردم علاوه بر همکاری با مجریان تیم ها سبت به رعایت نکات بهداشتی طبق مقررات عمل کنند.

این مسوول با بیان اینکه این طرح   با همکاری مردم از ابتدای آذرماه سال ۹۹ در شهرستان آغاز شده است،  یادآور شد: نقش مردم و پیگیری در انجام وظایف برای پیشگیری از شیوع کرونا تا کنترل کامل ویروس با جدیت ادامه دارد.

به گفته کریم‌الدینی، تاکنون ۲۵۶ مورد تست از بیماران در منزل انجام شد، پیگیری برای حضور به موقع و فعال تیم‌های بهداشتی و درمانی برای شناسایی بیماران احتمالی ادامه دارد، امیدوارم همکاری‌های مردمی تداوم داشته باشد .

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا