یادواره 156 شهید شهرستان وسالگرد سردارقاسم سلیمانی درمسجد جامع بهاباد برگزارشد

یزدفردا: حجت الاسلام علیرضا نجیمی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد چهارشنبه شب دراین مراسم با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس ، شهدای مدافع حرم وسردارحاج قاسم سلیمانی و دانشجوی نخبه شهید ساانحه سقوط هواپیمای اوکراینی شهید امیرحسین قربانی و رحلت آیت الله مصباح یزدی بااشاره به اینکه همرنگ شدن با خدا و اخلاص همراه با توکل یکی از رموز ماندگاری شهدادرطول تاریخ بوده است اظهارداشت : حفظ حجاب، رعایت پوشش اسلامی مناسب ، حضوردرمجالس شهدا و ائمه معصومین (ع) حرکت هائی است که شعائر دینی را زنده نگه میدارد ..

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد بابیان اینکه شهدای عزیز لحظه لحظه عمرشان راداندند و از همه چیز خود گذشتند تا ارزش های دینی زنده باقی بمانند، خاطرنشان كرد: رسالت سنگینی برای حفظ آرمان های شهدا داریم و در این راه باید تلاش كنیم تا پیروز و سربلند باشیم.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره سرداردلها شهید حاج قاسم سلیماانی افزود : نام سردار سلیمانی بر دل دشمنان بویژه آمریکا و اسرائیل لرزه می انداخت و آنها همواره از هوش، ایمان، جان فشانی و تلاش او برای جبهه مقاومت بیمناک بودند.

ان مقام مسئول با اشاره به استقبال مردم در تشییع میلیونی پیکر سردار سلیمانی اظهار داشت : امروز به برکت خون شهیدان، ملت ما متحد تر و در مقابل دشمن منسجم تر ایستاده اند و پیام مقاومت خود را به گوش تمام دشمنان نظام و انقلاب رساندند.

وی با بیان اینکه امروز ملت ما خادم را از خائن تشخیص می دهند و این نشان از بصیرت بسیار بالای آنها دارد، گفت : اگر چه شهادت سردار سلیمانی دلهای ۸۰ میلیون ایرانی و تمام ملت آزادیخواه و صلح طلب دنیا را عزادار کرد اما انقلاب ما را در گام دوم بیمه کرد و به دنیا نشان داد که راه انقلاب و شهیدان ادامه دارد و مردم با همه وجود از این انقلاب و نظام دفاع می کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه شهدای ما کسانی بودند که مظلومانه آبرویشان را برای یاری خدا دادند وخداوند با آنان معامله خوبی کرد خاطرنشان کرد : شهدا با ایمان به خداوند و پیروی از ولایت فقیه در راه پاسداری از مبانی اسلام و انقلاب جان خود را فدا کردند.

نجیمی با تسلیت رحلت آبت الله مصباح یزدی وگرامی داشت یاد وخاطره این عالم ربانی گفت :علامه مصباح یزدی که از استان دارالعباده ما بود در4 دهه انقلاب وقبل از انقلاب آبرویش را برای دین خداداد گفت : از دست دادن آیت الله مصباح یزدی، سردار شهید سلیمانی و دانشمند هسته‌ای برای ملت و برای امت اسلامی به ویژه جبهه مقاومت ضایعه سنگینی است اما به یک تعبیر این امر تلفیق علم و ایمان، ولایت مداری و شهادت است که در فضای ایران آمیخته شده است و امیدبخشی به ملت ایران است.

وی از برگزاری کنگره 4 هزار شهید استان نیز خبرداد و گفت : برکات برگزاری این کنگره 4 هزار مجلس توسط طلاب و علمای حوزه های علمیه استان 4 هزار ختم قرآن برای شهدا تهیه جهیزیه و کمک های مومنانه همه برکات اجتماعی کنگره سرداران و 4 هزار شهید استان یزد است .

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد همچنین یادو خاطره دانشجوی نخبه شهید استان وبهاباد را گرامی داشت و بابیان اینکه شهدا با جان، مال و آبرویشان اسلام را زنده نگه داشتند گفت: اگر ما نیز بخواهیم شهادت نصیبمان شود باید هم رنگ شهدا شویم.

حجت الاسلام نجیمی اضافه کرد: به گفته سردار دل‌ها شهید سلیمانی باید شهید زندگی کنیم تا شهید شویم و شهدا از روی عقل و نه هوا و هوس مسیر شهادت را انتخاب کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد با اشاره به اینکه این عزیزان با تمام وجود و خالصانه در راه اعتلای ایران اسلامی قدم برداشتند و جان شیرین خود را در این راه مقدس در طبق اخلاص گذاشتند افزو.د : بقای انقلاب، امنیت و پیشرفت کشور از هر جهت مرهون خون شهدا و صبر و استقامت خانواده های آنان است و اگر امروز این اقتدار و عزت  کشور  به برکت خون همین شهداست.

شهرستان بهاباد دردوران دفاع مقدس 156 شهید تقدیم انقلا ب اسلامی نموده است .










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا