مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت،اظهار داشت:تاکنون 871نفر از استان یزد در این آزمون ثبت نام نموده اند.

یزدفردا: مجید جوادیان زاده در نشست با اعضای ستاد برگزاری سراسری قرآن و عترت افزود:استانهای یزد ،خراسان رضوی  و قم به ترتیب بیشترین ثبت نام را تاکنون داشته اند.

وی با بیان اینکه ثبت نام برای حضور در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت تا پایان دی ماه ادامه خواهد داشت،گفت:علاقه‌مندان به حضور در این‌ آزمون می‌توانند با مراجعه به آدرس quranedu.ir فرایند ثبت نام را انجام دهند.

به گفته جوادیان زاده آزمون سراسری قرآن و عترت امسال با توجه به شرایط کرونایی به صورت مجازی و در سه گروه آزمونی شامل گروه ترجمه و مفاهیم قرآن کریم (دو رشته)، گروه معارف اهل بیت(ع) (سه رشته) و گروه حفظ قرآن کریم (9 رشته) برگزار می‌شود.

وی ادامه داد:زمان برگزاری آزمون‌، نیمه اول اسفندماه اعلام شده است. هزینه ثبت نام در این دوره 50 هزار ریال است و نسبت به سال گذشته حدود 30 درصد کاهش داشته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تصریح کرد:ثبت نام برای نوزدهمین‌ آزمون سراسری قرآن و عترت محدودیت سنی ندارد و هر داوطلب می‌تواند در تمامی رشته‌ها به غیر از گروه حفظ که تنها اجازه حضور در یک‌ رشته خواهد داشت، ثبت نام کند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا