سه هفته از آغاز لیگ دسته دوم فوتبال قهرمانی باشگاه‌های کشور در فصل جدید گذشته و این در حالی است که تیم شهید قندی تنها نماینده یزد در این لیگ با یک امتیاز از سه مسابقه در مقابل میلاد مهر تهران، شاهین بندر عامری بوشهر و نفت امیدیه خوزستان همچنان در حسرت پیروزی است.

یزدفردا: تیم شهید قندی اولین دیدار خود را در لیگ امسال در اول دی‌ماه جاری بدون حضور تماشاگران با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در زمین شماره یک استادیوم شهید نصیری برگزار کرد که در پایان با وجود تلاش زیاد و داشتن حق میزبانی در برابر تیم میلاد مهر تهران بدون گل متوقف شد، در این دیدار که حکم رونمایی از تیم متحول شده شهید قندی با سرمربی فصل گذشته وحید مظاهری را داشت، غیر از کسب یک امتیاز چیزی عاید این تیم نشد.

طبق قرعه کشی رقابت‌ها، تیم شهید قندی در هفته دوم لیگ در هفتم دی‌ماه در بوشهر میهمان تیم شاهین بندر عامری این استان بود و انتطار می‌رفت با بررسی نقاط ضعف و قوت دیدار اول خود با همت کادر فنی و بازیکنان تیم بازی بهتری را به نمایش گذارد، در این بازی  در حالی که شاگردان وحید مظاهری با گل دقیقه ۳۹ سیدجواد شفیعی پور مهاجم یزدی از میزبان پیش بود ولی بوشهری‌ها در دقیقه ۶۱ کار را به تساوی کشاندند و در آخرین دقیقه بازی نیز گل دوم را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند تا اولین شکست نماینده یزد را رقم بزنند.

تیم شهید قندی در سومین دیدار و دومین مسابقه خارج از خانه خود در ۱۴ دی‌ماه در خوزستان میهمان تیم مدعی و باسابقه نفت امیدیه بود که برای نخستین برد در طول این دیدار، تلاش مضاعفی توسط بازیکنان صورت گرفت و بار دیگر با گل نیما اسکندرزاده در دقیقه هشت مغلوب ضد حمله میهمان شد و شکست را  پذیرفت و در حسرت برد باقی ماند.            

نماینده یزد در لیگ دسته ۲ فوتبال قهرمانی باشگاه‌های کشور با یک امتیاز از سه دیدار داخل و خارج از خانه گذشته هم‌اکنون در جدول ۱۴ تیمی گروه دوم این لیگ در رده یازدهم قرار دارد و در هفته چهارم در روز یکشنبه ۲۱ دی‌ماه جاری میزبان تیم شهدای بابلسر است . 

با توجه به جذب بازیکنان جدید و سرمایه‌گذاری صورت گرفته برای تیم فوتبال شهید قندی در فصل جدید، انتظار می‌رود این تیم برای برون رفت از وضعیت موجود با بررسی نقاط ضعف و قوت و برنامه‌محوری برای موفقیت و عقب نماندن از رقبا اقدام مناسب داشته باشد.   

تیم قندی در گروه دوم با تیم‌های پاس همدان، نیروی زمینی تهران، شهرداری ماهشهر، سردار بوکان، مس شهربابک، نفت امیدیه، شهرداری بم، میلادمهر تهران، شهدای بابلسر، شمس‌آذر قزوین، اترک بجنورد، شاهین بندرعامری و عقاب تهران هم گروه است.

در گروه اول نیز تیم‌های ویستاتوربین تهران، علم و ادب و محتشم تبریز، سپیدرود رشت، شهرداری بندرعباس، شهرداری همدان، مس‌نوین کرمان، نفت و گاز گچساران، ملی حفاری اهواز، آوالان کامیاران، امید گناوه، ایرانجوان‌ بوشهر، اسپاد تهران و فولاد نوین اهواز حضور دارد .

رقابت‌ها با حضور ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی به صورت رفت و برگشت و دوره‌ای پیگیری می‌شود و سپس در پایان سه تیم جواز حضور در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور را کسب می‌کنند.

هم اکنون تیم‌های یزد لوله و شهید قندی به ترتیب در لیگ دسته سوم و دسته دوم کشور به نمایندگی از این استان حضور دارد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا