رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق گفت: مسابقه «صدای تو خوب است»، با هدف معرفی بیشتر وحشی بافقی از شاعران ایرانی قرن دهم هجری قمری از امروز( دوشنبه) به مدت ۱۰ روز دیگر تمدید شد.

یزدفردا: حسین ارجمند افزود: افرادی که صدا خوب دارند، می‌توانند ،فایل صوتی خود را همراه با قطعه شعری از این شاعر را از طریق واتساپ یا تلگرام به تلفن همراه شماره ر۰۹۲۱۷۹۲۱۷۳۶ به دبیرخانه بنیاد وحشی تا ۲۵ دیماه جاری به دبیرخانه بنیاد وحشی بافقی ارسال کنند.

به گفته دبیر بنیاد وحشی بافقی،  به نفر اول ۵۰۰ هزار تومان هدیه داده می‌شود و برای نفرهای دوم و سوم جوایزی نیز در نظر گرفته شده است. 

وی اضافه کرد: هدف برگزاری مسابقه آشنایی بیشتر مردم با آثار این شاعر در راستای پویش « همدلی تا پایان یک فراموشی » و ایجاد بستر مناسب برای ظهور و بروز خلاقیت‌های هنری به ویژه در میان جوانان و نوجوانان است.

وی بدون ذکر تعداد آثار رسیده به دبیرخانه ادامه داد: زمان اولیه ارسال آثار تا امروز ۱۵ دی ماه بود که به دلیل استقبال گسترده علاقه مندان مسابقه تمدید شد.

ارجمند با تشکر از همکاری روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران - بافق گفت: کسانی که به فرهنگ، هنر و ادبیات منطقه عشق می ورزند،  می دانند، افرادی همانند وحشی بافقی و دیگر شعرا و نام آوران ایران کهن ، تاریخ و شناسنامه فرهنگی ایرانیان هستند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق اضافه کرد: امروز برای بلوغ فرهنگی به شناخت بزرگانی چون وحشی بافقی بیش از هر زمانی نیاز است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا