سخنگوی شورای اسلامی مهریز گفت: در ۹ ماهه سال ۱۳۹۹، ۵۰ میلیارد ریال بودجه استانی و از محل درآمدهای شهرداری صرف طرح‌های عمرانی در مرکز این شهرستان شد.

یزدفردا: علیرضا ابویی‌افزود: این مبلغ برای تکمیل ساختمان شهرداری، مرمت، بهسازی و آسفالت معابر، خرید تجهزات مورد نیاز بوستان‌ها و آزادسازی برخی بناها ( پلاک) واقع در مسیر معابر هزینه شد.

وی ادامه داد: برای ساماندهی و تکمیل ورودی شهر که محل عبور مسافران عبوری تهران به بندرعباس و شرق کشور و بالعکس  است ،  حدود ۵۰ میلیارد ریال بودجه نیاز است که ۱۵ میلیارد ریال آن اختصاص یافت و برای اجرای کامل طرح نیاز به همکاری مسوولان استان است.

این عضو شورای شهر با بیان اینکه مهریز، شهری مسافرپذیر است و اعتبار  موجود جوابگوی اجرای طرح‌های عمرانی و فرهنگی آن نیست ، اظهار کرد: شورا و شهرداری آمادگی جلب مشارکت خیران و همکاری با بخش‌ خصوصی علاقه‌مند به سرمایه گذاری در این عرصه است.

ابویی با قدردانی از همکاری و پیگیری های مردم و مسوولان با شورا ، یادآور شد: برای خدمت بیشتر و بهتر به مردم و گره‌گشایی از مشکلات آنها بدون حضور و همراهی شهروندان این کار ممکن نیست ،باید همه در کنار هم وظایف خود را به نحو مطلوب انجام دهند.      

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا