یزدفردا "هيچ انساني به دور از اشتباه نيست ولي همه آدم ها در برابر قانون يکسان هستند و اين برخوردهاي تندي که با قشر نخبه و تحصيلکرده جامعه صورت مي گيرد، روندي نگران کننده است.
مهدي کروبي حضور گسترده در انتخابات را عاملي دانست که مي تواند مانع دخالت نيروهاي غيبي در انتخابات شود.

به گزارش ايلنا دبيرکل حزب اعتماد ملي با بيان اين مطلب در جمع دانشجويان دانشگاه هاي تهران با انتقاد از نوع برخورد با دانشجويان اظهار داشت؛ «اکنون وضعيت به گونه يي شده که گاهي دانشجويان را تنها با يک تذکر و در حالي که هنوز به دادگاه نرفته و اتهامي براي او تعيين نشده است از تحصيل محروم مي کنند يا اينکه برخي از دانشجويان مي گويند کميته انضباطي آنها را از تحصيل محروم کرده است، بايد کار را به افرادي عاقل و حکيم بسپاريم که با سعه صدر و تحمل با دانشجويان برخورد کنند زيرا بسياري از حرکت ها و رفتارهاي دانشجويان با تذکر و راهنمايي و استدلال منطقي و حتي با يک توبيخ جزيي حل مي شود و به برخوردهايي که اکنون ما شاهد آن هستيم نيازي نيست.»

وي در ادامه افزود؛ دانشجو حق بزرگي بر گردن اين نظام دارد، بيش از پنج هزار دانشجو در جنگ تحميلي به شهادت رسيدند و دانشگاه يک محيط بسيار مقدس است، بنابراين آيا سزاوار است با دانشجو اين گونه برخورد شود؟ البته من نمي گويم که دانشجويان هيچ اشتباه و خطايي را انجام نمي دهند بلکه مي گويم حتي اشتباهات آنها با رفتاري معقول و منطقي قابل حل است.

هيچ انساني به دور از اشتباه نيست ولي همه آدم ها در برابر قانون يکسان هستند و اين برخوردهاي تندي که با قشر نخبه و تحصيلکرده جامعه صورت مي گيرد، روندي نگران کننده است.

مهدي کروبي خطاب به دانشجويان گفت؛ بايد تلاش کنيم تا فردي که مي خواهيم انتخاب شود و با حضور گسترده از دخالت نيروهاي غيبي در انتخابات جلوگيري کنيم.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا