نشست هم اندیشی کانون های بخش بهمن شهرستان ابرکوه با حضور کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد برگزار شد.

یزدفردا: نشست هم اندیشی کانون های بخش بهمن شهرستان ابرکوه با حضور حجت الاسلام علیزاده امام جمعه محترم بخش بهمن،‌ حمید رضا بصیری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابرکوه، محسن رستگاری و علی زباندان، کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد برگزار شد.

محسن رستگاری کارشناس مسئول این ستاد در این نشست گفت: ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور در قالب طرح ملی فهما برنامه های خود را دنبال می کند و نخستین رویداد ملی فهما نیز در سال گذشته با حضور بیش از 25 هزار کانون فرهنگی هنری از سراسر کشور برگزار شد.

وی افزود: دومین رویداد ملی فهما نیز با عنوان « ایران قوی» اجرا می شود که در 3 شبستان و 12 رواق فعالیت کانون های مساجد کشور انجام می شود.

علی زباندان کارشناس مسئول ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد نیز در این راستا گفت: با توجه به حضور نویسندگان کشوری از جمله حجت الاسلام مظفر سالاری، نویسنده کتاب های روای نیمه شب و قصه های من و ننه آقا، رواق قلم به استان یزد اختصاص داده شده است که برنامه های این رواق را به صورت کشوری اجرا می کند.

وی بیان کرد: کانون های مساجد در اولین قدم خود بایستی اقدام به ثبت درخواست الکترونیکی مجوز کانون خود کنند و با ثبت فعالیت های خود بتوانند امتیاز کسب کنند.

حمید رضا بصیری رپیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابرکوه نیز در این نشست گفت: در شهرستان ابرکوه کانون های مساجد به خوبی فعالیت های فرهنگی و هنری را دنبال می کنند.

وی بیان کرد: در نخستین رویداد ملی فهما کانون های شهرستان ابرکوه میانگین خوبی را بدست آوردند و امیدواریم در دومین دوره از آن نیز این حضور پررنگ باشد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا