فرماندار بافق در نشست بررسی اولویت های سند توسعه شهرستان گفت: اولویت های توسعه شهرستان در 26 محور و در حوزه های مختلف عمرانی، فرهنگی، بهداشتی، صنایع جوار معدنی و ریلی، نیروی انسانی و... متمرکز شده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ جلسه سند توسعه شهرستان بافق با هدف بررسی اولویت های توسعه ای شهرستان و با حضور نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی، فرماندار بافق، مدیر کل نوسازی استان، معاون راه اداره کل راه و شهرسازی، شهردار و شورای شهر و جمعی از مسئولان در سالن حاج شیخ محمد نقی بافقی فرمانداری برگزار شد.

محمدرضا صباغیان نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه یکی از اولویت های سند توسعه شهرستان بافق شناسایی نیروی انسانی توانمند می باشد، تصریح کرد: یک از پایه های اصلی رشد و توسعه شهرستان تربیت و توانمندسازی نیروی انسانی است که نخستین رکن توانندسازی، کسب و جمع آوری اطلاعات کافی و دقیق از نیروی های انسانی توانمند می باشد.

در این نشست که بصورت ویدئو کنفرانس و ارتباط مستقیم با "محسن صادقیان" معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار یزد و "مجید جوادیان زاده" مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار شد، فرماندار بافق با اشاره به اولویت های سند توسعه شهرستان گفت: اولویت های شهرستان در  26 محور در حوزه عمرانی، فرهنگی، بهداشتی، صنایع جوار معدنی، نیروی انسانی و... متمرکز شده است.

"سید مهدی طلائی مقدم" فرماندار بافق در پایان این نشست عمده موضوعات مورد بحث و بررسی را تاکید بر تسریع در روند احداث مجتمع فرهنگی- هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق و جذب اعتبارات لازم، خواستار اتمام و راه اندازی این پروژه تا پایان اردیبهشت 1400بود.

وی با اشاره به بررسی شروع به کار باند دوم محور بافق- کوشک – بهاباد گفت: مقرر شد در نشستی با حضور معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری ، حضور نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران بافق و بهاباد و معاون اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار تا تفاهم نامه و طح اجرایی آن تایید و ابلاغ شود.

گفتنی است پیگیری احداث محور ارتباطی سیروس آباد ، اجرای کنارگذر جنوبی شهرستان، پیگیری نقشه های اجرایی پژوهشسرای دانش آموزی آموزش و پرورش شهرستان، تکمیل زنجیره فولاد بافق و... از جمله مواردی بود که در این نشست مورد بررسی و تاکید عملیاتی شدن آن از سوی محمدرضا صباغیان نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی و سید مهدی طلائی مقدم فرماندار شهرستان بافق، قرار گرفت.

 

 

 

 










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا