سرپرست بیمارستان ولیعصر (عج) بافق گفت: در چند هفته اخیر، بیماری با علائم کرونا به این مرکز درمانی مراجعه نکرده و بستری بیماران مشکوک به ابتلا به این ویروس به حداقل رسیده است.

یزدفردا: دکتر عباسعلی معظمی، سرپرست بیمارستان، ولی عصر (عج) بافق با اشاره به اینکه شرایط در بیمارستان بافق به حالت عادی برگشته است، گفت: هم اکنون تمامی قسمت‌های این مرکز درمانی اعم از اتاق عمل، اتاق زایمان، آزمایشگاه، خدمات پاراکلینیک و تمامی بخش‌های درمانی فعال است و خدمات دهی با بهترین کیفیت در حال انجام است.

او افزود: مردم شهرستان می‌توانند بدون هیچ گونه دغدغه و نگرانی از ابتلا به کووید ۱۹ و بیماری‌های تنفسی، برای پیگیری و درمان مورد نظر خود به پلی کلینیک تخصصی این بیمارستان مراجعه نمایند.

معظمی ضمن قدردانی از مردم و مسئولین شهرستان که با رعایت و انجام شیوه نامه‌های بهداشتی، بیمارستان را در ارائه خدمات به بیماران یاری رساندند، تصریح کرد: پرسنل این بیمارستان در طول مدت شیوع بیماری کرونا تمام تلاششان را برای کنترل و بهبودی حال بیماران درگیر با این بیماری به صورت بی وقفه و خستگی ناپذیر انجام دادند.

سرپرست بیمارستان بافق عواملی، چون آموزش مداوم پرسنل و بیماران، ضدعفونی تمامی بخش‌های بیمارستان به صورت کامل، استفاده صحیح و اصولی از وسائل حفاظت فردی، بستری کردن بیماران مشکوک در لاین جداگانه و بستری بیماران قطعی هر کدام در یک اتاق، قرنطینگی پرسنل درمان و تردد محدود پرسنل در سطح جامعه و واحد‌های بیمارستان و حضور مستمر مسئولین در بخش‌ها برای رفع کمبود‌ها و روحیه دادن به پرسنل را از اقدامات بیمارستان بافق در مهار و کنترل این بیماری دانست.

او با تاکید بر اینکه مردم باید همچنان شیوه نامه‌های بهداشتی و بهداشت فردی را رعایت کنند، تصریح کرد: با توجه به از بین نرفتن کامل این بیماری از مردم درخواست می‌شود که کاهش تعداد بیماران مبتلا به کووید ۱۹ را به منزله پایان بیماری در شهرستان در نظر نگیرند و همانند گذشته نکات بهداشتی را رعایت کنند تا دوباره شاهد افزایش بیماری کرونا در شهرستان نباشیم.

معظمی در پایان از مردم، مسئولین و پرسنل بیمارستان بافق که با ایثار و از خودگذشتگی زمینه ساز کنترل این بیماری در سطح شهرستان شدند قدردانی کرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا