رئیس کمیته امداد شهرستان میبد گفت: حامیان نیکوکار شهرستان میبد با کمک یک میلیارد تومانی به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد افزایش 68 درصدی کمک‌ها در 9 ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۸ را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین رقم زدند.

یزدفردا: رئیس کمیته امداد شهرستان میبد گفت: حامیان نیکوکار شهرستان میبد با کمک یک میلیارد تومانی به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد افزایش 68 درصدی کمک‌ها در 9 ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۸ را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین رقم زدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حسین زین‌الدینی بابیان اینکه مردم نیکوکار این شهرستان همواره در انجام امور خیر و احیای سنت‌های حسنه الهی پیشگام هستند، گفت: حامیان نیکوکار شهرستان میبد با کمک یک میلیارد تومانی به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد افزایش 68 درصدی کمک‌ها در 9 ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۸ را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین رقم زدند.

وی افزود: هم‌اکنون 95 نفر از ایتام و 68 فرزند نیازمند غیر یتیم (محسنین) تحت حمایت کمیته امداد در سطح شهرستان میبد از حمایت 1313 حامی نیکوکار در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین بهره‌مند هستند.

رئیس کمیته امداد شهرستان میبد بابیان اینکه حامیان نیکوکار می‌توانند با پرداخت ماهیانه حداقل 50 هزار تومان حمایت فرزندان معنوی خود را بر عهده بگیرند، ادامه داد: سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir  برای ثبت‌نام و حمایت ایتام و فرزندان نیازمند در نظر گرفته‌شده است، همچنین علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه حضوری به کمیته امداد شهرستان در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا