یزدفردا "مهدي كروبي طي حكمي محمدعلي نجفي را به عنوان مشاور اقتصادي و برنامه ريزي خود منصوب كرد .

متن حكم به شرح زير است:

" جناب آقاي دكتر محمدعلي نجفي

با سلام و تحيت

خسارتي كه در چهار سال اخير بر نظام كارشناسي و برنامه‌ريزي در كشور وارد آمده عميق‌تر از آن است كه حتي از چشم افراد عادي و غيرمتخصص پوشيده باشد و شايد براي جبران آن بيش از چهار سال وقت لازم است و هرچه اين روند ادامه يابد، اصلاح آن مشكل‌تر مي‌گردد، از اين روست كه اولين شعار و ايده محوري خود را براي اداره كشور اتخاذ رويكرد كارشناسانه نسبت به فرآيند تصميم‌سازي و تصميم‌گيري و احياي نظام برنامه‌ريزي كشور معرفي كرده‌ام اما براي آنكه درك مناسبي از اين شعار به وجود آيد و افكار عمومي و نخبگان به اهميت ابعاد مساله بيشتر پي ببرند، لازم است كه تلاش جدي و مستمري را طي دو ماه آينده سازمان داد، بدين مناسبت شما را براي اين امر مهم انتخاب كردم.

 چراكه جنابعالي به لحاظ ويژگي‌هاي علمي، سوابق تجربي و خصوصيات رفتاري و حتي اخلاقي، بهترين نماد براي معرفي اين ايده هستيد و مطمئن هستم كه نخبگان كشور به‌ويژه در حوزه‌هاي مديريت و برنامه‌ريزي و اقتصاد همكاري‌هاي لازم را در اين زمينه با شما انجام خواهند داد.

مسلما صرف‌نظر از هر نتيجه‌اي كه بر انتخابات پيش رو مترتب شود، چنين فعاليتي به تعميق نگاه كارشناسانه و تخصصي نسبت به امور كشور و بسط فرهنگ برنامه‌ريزي در جامعه كمك خواهد كرد. "

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا