امام‌جمعه مهریز گفت: حماسه نهم دی‌ماه ۸۸ و حضور عاشورایی مردم حماسه‌ساز و ولایتمدار در راهپیمایی این روز نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و برگ زرین دیگری در افتخارات کشور به حساب می‌آید.

یزدفردا: حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی روز سه‌شبه با تبریک این روز افزود: حماسه نهم دی،  نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

وی ادامه داد: در این روز تاریخی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم‌الله و ماندگار گردید و در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه‌ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش مقام معظم رهبری را شاد ساخت.

رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز اظهار کرد: نهم دی ماه روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان است، روز بزرگ خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت‌ها و حرمت شکنی‌های  نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی است.

محی‌الدنیی بیان کرد: نهم دی روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می‌شناسند و هرگز فریب حیله‌ها و نیرنگ‌های آنان را نمی‌خورند و روزی است که مردم ایران نشان دادند که با بصیرتند و هرگز راه را گم نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: مردم مسلمان و انقلابی ایران نشان دادند که این جمله حضرت امام (ره) را که فرمودند: «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت تان آسیب نرسد» به خوبی در عمل به آن معتقد و پایبند هستند و نهم دی ماه  جشن بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی بود. 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا