یک واحد کارگاهی تولید لباس به همت قرارگاه خاتم‌الانبیاء و با سرمایه‌گذاری ۱.۵ میلیارد ریال در شهرستان میبد افتتاح شد.

یزدفردا: سرهنگ حسن رضا مرادی سرپرست اشتغال‌زایی و توانمندسازی قرارگاه خاتم الانبیاء در مراسم افتتاح این کارگاه گفت: بیست و نهمین  کارگاه خیاطی و تولید لباس کشور که سومین کارگاه از این نوع در استان یزد را در شهرستان میبد راه‌اندازی کردیم.

وی در رابطه با این اقدام نیز خاطرنشان کرد: قرارگاه خاتم الانبیاء در کنار ابرطرح‌های عمرانی و فعالیت در آنها، موضوع محرومیت‌زدایی را در قالب بازسازی و نوسازی مدارس، حسینیه‌ها، خانه‌های عالم، همچنین تهیه و تامین جهیزیه و بسته‌های معیشتی و تجهیز کارگاه‌ها در مناطق محروم را مورد اهتمام دارد.

سرهنگ مصطفی بهشتی فرمانده سپاه ناحیه میبد گفت: این کارگاه با پنج چرخ خیاط راسته‌دوز، دو چرخ صنعتی سردوز،یک دستگاه اتوی صنعتی و یک دستگاه برش برقی در خصوص تامین لباس‌های بیمارستانی، نظامی، اداری و صنایع بزرگ شهرستان میبد اقدام خواهد کرد.

بهشتی یکی از اهداف مهم بسیج سازندگی سپاه را اهتمام به موضوع اشتغال‌زایی و محرومیت‌زدایی خواند و بیان کرد: این کارگاه در دو شیفت صبح و عصر در دو بخش اشتغال و آموزش فعالیت می‌کند و هم‌اکنون برای ۱۲ نفر از بانوان میبدی به طور مستقیم اشتغالزایی کرده است و امیدواریم از ظرفیت خوبی که ایجاد شده با حمایت صنایع شهرستان و واگذاری لباس کار کارگران این واحدها به این کارگاه، استفاده مطلوبی شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا