رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تفت از توزیع ۳۵۰ بسته معیشتی در طرح راه شهید سلیمانی خبر داد.

یزدفردا: حجت‌الاسلام محمدعلی فلاح اظهار داشت: در ایام شیوع ویروس کرونا و با توجه به شرایط پیش آمده در سطح جامعه، نیاز به همدلی بیش از گذشته احساس می‌شود و در این راستا طی پنج مرحله کمک‌های حمایتی شامل بیش از هزار بسته معیشتی به همت هیئت امنا و گروه جهادی مراکز افق امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان تهیه و به افراد نیازمند و خانواده‌های آسیب دیده از بیماری کووید ۱۹ اهدا شده است.

وی افزود: مرحله پنجم کمک‌های مومنانه به مناسبت سیصد و پنجاهمین روز از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در قالب اجرای طرح بزرگ راه شهید سلیمانی از کوچه خدمت به محرومین می گذرد از محل نیات موقوفات شهرستان تفت ۳۵۰ بسته معیشتی تهیه و در میان خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تفت، ارزش هر بسته معیشتی در این طرح را ۳۵۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: هر بسته معیشتی به صورت یک سبد ارزاق خانوار شامل پنج کیلوگرم برنج، ماکارونی، حبوبات، رب گوجه فرنگی و بسته‌های بهداشتی شامل ماسک تهیه شده و به خانواده‌های نیازمندی که از طریق معتمدین و شورای محل شناسایی شده‌اند، تعلق گرفت.

فلاح با اشاره به اقدامات مؤثر مراکز افق امامزادگان گفت: فعالیت گروه جهادی این مراکز در این مدت شامل ضدعفونی معابر و خیابان‌های پیرامون بقاع متبرکه، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و اجرای کمک‌های عمرانی در زمینه تعمیر و بهسازی منازل حاشیه شهر و روستاهای اطراف بوده است.

وی با بیان اینکه برای انجام امور خیر و نوع دوستی در شرایط کنونی جامعه حتماً نیاز به تمکن مالی نیست، عنوان کرد: در بسیاری از کارهای خیرخواهانه که به همت هیئت امنای بقاع متبرکه و در مناطق محروم شهرستان تفت صورت پذیرفته؛ صاحبان حرفه‌های متعدد حضور داشته و خدمت کرده‌اند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تفت با اشاره به تداوم کمک‌های نیک اندیشانه خیران و واقفان در طرح راه شهید سلیمانی افزود: این طرح تا ۱۳ دی ماه سالروز شهادت سردار بزرگ اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه خواهد داشت و البته تا هر زمان دیگری که نیاز به خدمت رسانی و کمک باشد همچنان همراه با مدافعان سلامت در کنار مردم خواهیم بود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا