فرماندار بهاباد با بیان اینکه در سال های گذشته چند جلد کتاب از کتب علامه عبدالله بهابادی چاپ شده است، افزود: در سال جاری پیگیری لازم در زمینه چاپ کتاب «ارشاد الاذهان» در دو جلد و کتاب «التشکیک» صورت گرفت و به تازگی این آثار به چاپ رسیده است.

یزدفردا: فرماندار بهاباد ضمن حمایت از نویسندگان شهرستان در موضوعات مختلف گفت: فرمانداری بهاباد در راستای فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جریان سفر پربرکت ایشان به استان یزد تصمیم به شناساندن مقام علمی حکیم علامه ملاعبدالله بهابادی نمود و به همین منظور پیگیری و احیای کتب این دانشمند جهت برگزاری کنگره بزرگداشت علامه ملاعبدالله بهابادی در دستور کار قرار گرفت. 

"محمدمهدی خانی زاده" با بیان اینکه در سال های گذشته چند جلد کتاب از کتب علامه عبدالله بهابادی چاپ شده است، افزود: در سال جاری پیگیری لازم در زمینه چاپ کتاب «ارشاد الاذهان» در دو جلد و کتاب «التشکیک» صورت گرفت و به تازگی این آثار به چاپ رسیده است.

وی به پیگیری جهت احیای کتب دیگر از این علامه اشاره نمود و گفت: تفاهم نامه احیای کتاب مجموعه آراء کلامی این حکیم فرزانه نیز منعقد شده و پژوهش و تدوین آن در دست اقدام می باشد که انشاءالله تا پایان سال جاری این اثر، احیا و چاپ خواهد شد.

گفتنی است در سالهای گذشته دبیرخانه بزرگداشت این علامه تشکیل و پس از سفر به کشور عراق و نجف اشرف و مصاحبه با خانواده ایشان نسبت به احیاء کتب و آثار اقدام نمود و کتبی از جمله «بررسی و تحلیل سیره علمی و عملی»، «شناخت نامه»، «مجموعه مقالات» در دو جلد، «مجموعه مصاحبه ها، گفتگو ها و دیدارها» و «درة المعانی» نیز قبلاً به چاپ رسیده است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا