فرماندار بهاباد از کمک یک میلیارد تومانی مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو در آستانه شب یلدا بین نیازمندان بهابادی وبخش خرانق اردکان خبر داد و گفت : درراستای رزمایش مواسات وکمک مومنانه این بسته های کمک معیشتی ازطریق شرکت معدنی و صنعتی چادرملو تهیه تا بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده ازویروس کرونا دربهاباد و بخش خرانق توزیع شود .

محمد مهدی خانی زاده بهابادی فرماندار بهاباد با قدردانی اززحمات مدیرمجتمع معد نی صنعتی چادرملو  و شرکت های  وابسته که درتهیه این بسته های معیشتی همکاری داشتند اظهارداشت : کمک به نیازمندان ومستضعفان یک کارارزنده و نیکو است .

فرمانداربهاباد ادامه داد : به یاری خداوند بساط کرونا از کشور و جهان برچیده خواهد شد اما سفره انفاق و همدلی مومنانه مردم ایران در کمک به نیازمندان ادامه خواهد داشت .

امام جمعه بهاباد همچنین درادامه این مراسم ضمن تقدیروتشکر از مدیرعامل ومعاونین چادرملو و شرکت های وابسته به این معدن  وبا بیان اینکه بخشش و کمک به دیگران یک آموزه دینی و الهی است افزود: همان گونه که امام علی (ع) با حفر چاه، تأسیس نخلستان و کاشت نهال تلاش کرد تا رزق خدا را برای بندگان به جربان اندازد رزمایش مومنانه هم نوعی توزیع رزق و روزی میان نیازمندان است.

حجت الاسلام علی اکبرابراهیمی بشکانی  امام جمعه بهاباد با اشاره به اینکه اعتقاد به دستگیری از نیازمندان و کمک به فقرا یک باور دینی ارزشمند و توفیق بزرگی است که خداوند نصیب ما کرده و منشأ اتفاقات خوبی است افزود : ما باید خداوند را به واسطه دو نعمت بزرگ شکرگذار باشیم، یکی نعمت دین مبین اسلام به عنوان کامل‌ترین دین است که توفیق پیدا کردیم در خانواده‌ای مسلمان متولد شویم و در جامعه‌ای اسلامی زندگی کنیم ودومین نعمتی که باید شکرگزارش باشیم نعمت انقلاب است.

رییس شورای فرهنگ عمومی بهاباد  تصریح کرد : امیدواریم با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی به زودی شاهد قطع زنجیره شیوع بیماری باشیم و همه بتوانند با فراغ بال به کار خود برگردند و زندگی روال عادی خود را پیدا کند.

امام جمعه بهاباد با بیان اینکه برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه، حقیقتاً گام بزرگی در کا ستن از آلام و مشکلات محرومان و نیازمندان جامعه به شمار می رود افزود : امید است در سایه برگزاری این رزمایش شاهد تقویت همدلی و وحدت و حس نوع دوستی در جامعه بیش از پیش باشیم و بتوان گام های استواری در حمایت از نیازمندان برداشت.

درآئینی که با رعایت پروتکل های بهداشتی  وفاصله گذاری اجتماعی و با حضورفرماندارو امام جمعه بهاباد  بخشدار بخش خرانق اردکان و رییس کمیته امداد امام خمینی ره بهاباد مهندس جهانی مدیر  مجتمع صنعتی معدنی چادرملو وسایرمدیران شرکتها درمحل سالن مجتمع فرهنگی هنری این مجتمع برگزارشد 1200 بسته سبد معیشتی  جهت نیازمندان شهرستان بهاباد و بخش خرانق تحویل داده شد .

گفتنی ارزش هرسبد معیشتی 900 هزارتومان هست که جمعا به ارزش یک میلیارد تومان کمک توسط این مجتمع معدنی به نیازمندان شهرستان بهاباد و بخش خرانق اردکان اختصاص یافت .

انتهای پیام /

 










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا